خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

هیچ موردی در سبد خرید نیست
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازارصادرات,بازارهدف,بازار هدف صادرات,کارآفرینی,کسب وکار
چگونه بازار هدف  صادرات را تعیین کنیم؟

الف) کدام مشتریان را باید تحت پوشش قرار داد؟
ب) چگونه مي‌توان بهترین نوع خدمات را به مشتریان مذکور ارائه داد؟
پاسخ پرسش نخستین، نشان‌دهنده بازار هدف یک شرکت یا کسب‌وکار است. در مراحل سه‌گانه فرآیند بازاریابی،

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3248
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بسته بندی های صادراتی، فرصت یا تهدید

مقالات بازاريابي شركت راهبرد اقتصاد فردا (REFCO):
ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز نموده که تواماً رفتار آنلاین اجتماع، مسائل جمعیت شناختی و روانشناختی را در بر می گیرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3195

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید