خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از ایجاد مرکز تحقیقات فرآوری سنگ های ساختمانی و تزیینی" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ستاری در این دیدار رئیس دانشگاه آزادخمینی شهر، پیرامون این مرکز گفت : سنگ یکی از بــزرگترین فرصــت های کارآفرینی، اشتغال زایی و اقتصادی است و این صنعت با دارا بودن هزاران واحد صنعتی در کشور، اعم از معادن و کارخانجات سنگبری، بطور مستقیم و یا بکارگیری محصولات این صنعت در سازه های مختلف، بطور غیر مستقیم، میتواند نقش تعیین کننده ای در معادلات اقتصادی کشور ایفا کند .
وی عدم ارتباط مستقیم و پیوسته این صنعت را با مراکز علمی و تحقیقاتی، زیان بار توصیف کرد و گفت: عدم استفاده از فناوریهای جدید در فرآوری سنگ باعث عقب افتادن ایران از جایگاه جهانی خودش در این صنعت شده است و خام فروشی این محصول ارزش افزوده کمی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه حدود 60 درصد از کارخانجات سنگبری کشور در استان اصفهان و عموما در شهر خمینی شهر و شهرک صنعتی محمود آباد همجوار و نزدیک دانشگاه متمرکز است ، خاطر نشان کرد : ایجاد "مرکز تحقیقات فرآوری سنگ های ساختمانی و تزیینی" می تواند گام بسیار موثری در پیشبرد این صنعت بردارد.

 

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید