خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.10 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برخی کارآفرینان موفق معتقدند:تبدیل شدن به یک کارآفرین بیشتر از آنکه نیازمند سرمایه و دانش فنی باشد، نیازمند پشتکار و خلاقیت است، موضوعی که در مطلب پیش رو هم اثبات شده و نشان می‌دهد چطور نوجوان‌های زیر 15 سال به کارآفرین میلیونر مبدل شدند.

اکثر کارآفرینان که توانسته‌اند ثروتی برای خود فراهم کنند، در سخنرانی‌های خود به این موضوع اشاره می‌کنند که اگر برای لذت بردن از زندگی و با هدف کمک به مردم کار کنید، ثروت، خود به خود شما را پیدا خواهدکرد. ادعایی که به نظر می‌رسد با بررسی سرگذشت کارآفرینی میلیونر های نوجوان رنگ حقیقت به خود می‌گیرد. در ادامه داستان 5 کارآفرین میلیونر را خواهید خواندکه بعضی از آنها هنوز به 15 سالگی نرسیده‌اند.

 

 

 

 


1- رایان، متخصص بررسی اسباب بازی‌ها


این پسر ۷ ساله را شاید بتوان یکی از ثروتمندترین کودکان تاریخ دانست. رایان، که والدینش به دلایل امنیتی نام فامیلی او را منتشر نکرده اند، به دلیل موفقیت عظیم کانال یوتیوبش به نام (Ryan ToysReview)  هر ساله ۲۲ میلیون دلار کسب درآمد می‌کند. در حقیقت، کانال یوتیوب رایان، پردرآمدترین حساب کاربری یوتیوب در سال ۲۰۱۸ بود.

تمام ویدئو‌های کانال رایان، به بازی او با اسباب بازی‌ها و نقد و بررسی آن‌ها اختصاص دارد. اکانت رایان ۱۸ میلیون دنبال کننده دارد و مخاطبان او می‌توانند رایان را در حال بازی، یادگیری الفبا و حتی خواندن آواز تماشا کنند. یکی از ویدئو‌های رایان نزدیک به ۲ میلیارد بازدید داشته است.

 


2- جوئل جوئنی و عروسک هاش


جوئل جوئنی ۱۵ ساله، معروف به جوجو سیوا، چند سال قبل به واسطه‌ی حضورش در یک برنامه‌ی تلویزیونی به نام ( Dance Moms ) به همراه مادرش شهرت پیدا کرد، اما حالا علاوه بر بازیگری و خوانندگی، از چهره‌های شاخص یوتیوب هم محسوب می‌شود. حساب اینستاگرامی جوئل، ۷/۹ میلیون دنبال کننده و کانال یوتیوب او، ۸/۹ میلیون دنبال کننده دارد.

اما این دختر نوجوان شم تجاری خوبی هم دارد. او نام و چهره اش را تبدیل به یک برند کرده است. جوئل کالکشن پاپیون و اکسسوری خودش را در برند معروف (Claire’s) دارد و علاوه بر این، یک کالکشن عروسک هم به نام (JoJo dolls) دارد. ارزش خالص ثروت این کارآفرین میلیونر، ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 


3- موزیا بریجز ، طراح لباس


موزیا بریجز وقتی تنها ۹ سال داشت، یک کسب و کار تولید پاپیون به راه انداخت. او که حالا ۱۷ سال دارد و مالک برند (Mo’s Bows) محسوب می‌شود، کماکان مشغول گسترش برند پاپیون خود است.

بریجز به طور رسمی، رئیس و مدیر بخش طراحی کسب و کار خود است که کار آن فروش پاپیون، کراوات، دستمال کت و مواردی از این دست است. در سال ۲۰۱۸، بیشتر از ۶۰۰ هزار مورد از تولیدات برند(Mo’s Bows) به فروش رسید.

 


4- لیمونادهای عسلی میکیلا اولمر


اولمر تنها ۴ سال داشت که کار تهیه‌ی لیموناد و فروش آن در دکه‌ی خودش در تگزاس را شروع کرد. لیموناد‌های میکیلا از آن زمان تغییراتی کرده اند و حالا عسل و بذر کتان هم در ترکیبات خود دارند. در حقیقت کسب و کار کوچک اولمر حالا تبدیل به یک شرکت واقعی به نام (Me & the Bees Lemonad )شده است.

در سال ۲۰۱۵، یعنی زمانی که میکیلا ۹ سال داشت، فروشگاه زنجیره‌ای معروف (Whole Foods)، به سراغ شرکت او آمد و قراردادی ۱۱ میلیون دلاری برای فروش لیموناد‌های این شرکت بست. از اینجا بود که شرکت میکیلا اوج گرفت و شروع به پیشرفت کرد. حالا کسب و کار اولمر گسترش پیدا کرده و شرکت او علاوه بر انواع مختلفی از لیموناد، محصولات دیگری مثل نرم کننده‌ی لب هم تولید می‌کند. میکیلا حالا ۱۳ سال دارد و به همراه دیگر مدیران شرکتش که پدر و مادر او هستند، به نقاط مختلف کشورش آمریکا سفر می‌کند و در کنفرانس‌هایی با موضوع کارآفرینی و رهبری سخنرانی می‌کند.

 


5- کوکی به سبک کوری نویس


نیوس زمانی که تنها ۶ سال داشت، با کمک‌های مادرش وارد دنیای تجارت و کسب و کار شد. او می‌خواست پس انداز خودش را داشته باشد تا با آن برای مادرش یک ماشین بخرد. کوری در محله‌ی خودش، شروع به فروش هات چاکلت کرد، اما طولی نکشید که تصمیم گرفت کارش را با فروش شیرینی‌های کوکی ادامه دهد.

از آنجا بود که شرکت (Mr. Cory’s Cookies) متولد شد. حالا شرکت این نوجوان ۱۵ ساله، چهار نوع کوکی تمام طبیعی تولید می‌کند و با بسیاری از فروشگاه‌های مشهور هم برای فروش محصولات خود همکاری داشته است.

در سال ۲۰۱۷، کوری و مادرش با حضور در یک برنامه‌ی تلویزیونی، توانستند ۱۰۰ هزار دلار سرمایه دریافت کنند. تنها در سال ۲۰۱۷، ۵۰ هزار عدد از کوکی‌های شرکت نیوس، به مبلغ ۱۵ دلار برای هر بسته‌ی ۱۲عددی به فروش رفت.

 


منبع: مجله دلتا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید