خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خانم ها به عنوان کارآفرینان موفق روز به روز در جهان بیشتر محصولات خود را در معرض دید قرار می دهند. در سال ۲۰۱۰ حدود ۱۰۴ میلیون خانم با سن متوسط ۱۸ تا ۶۴ شروع به تاسیس پروژه های کارآفرینی جدید کرده اند که اکثرا در آن ها موفق بوده اند و به اقتصاد کشورشان کمک نمودند و باعث موفقیت های تجاری گسترده ای شده است.

اما با وجود گسترش پروژه های کارآفرینی بانوان چگونه پروژه ای موفق ویژه خانم ها بیابیم؟

با مطالعه این مطلب متوجه می شوید کارآفرینی فقط مخصوص افراد اسطوره یا تیزهوشان نیست بلکه شما هم می توانید یک بانوی کارآفرین موفق باشید.

برای شروع به این نکته توجه کنیم که چگونه متوجه شویم کارآفرینی برای ما مناسب است یا خیر؟ آیا بخش های کارآفرینی را امتحان کرده ایم؟ بخش هایی از جمله:


تمایل درونی
تمایل درونی در اجرای پروژه های کارآفرینی بانوان یک شرط اساسی برای رسیدن به موفقیت است. به قدرت خود ایمان داشته باشید، هیچ چیزی در رسیدن به هدف پیچیده نخواهد بود تنها چیزی که به آن احتیاج دارید احساس اشتیاق برای شروع کارآفرینی ست.
اگر احساس درونی تان آن قدر که باید یک کار را شروع کنید شعله ور نباشد به مطالعه و جستجو ادامه دهید و از تصورات خیالی خود کمک بگیرید.

برای به دست آوردن پروژه های کارآفرینی بانوان و موفقیت در این کار راهنمایی هایی را شرح می دهیم.

– می توانید ایده های جدیدی از عملکرد های روزانه خود را به دست آورید فعالیت هایی مانند بازاریابی، مطالعه، گفتگو با دوستان و …

– استفاده از روش طوفان ذهنی برای مرور مداوم از ایده ها در ذهن و پرورش آن ها، روزانه زمانی را به فکر درباره ایده هایی که دارید اختصاص دهید این کار باعث ایجاد افکار جدید شده و کشف روش های جدید کار را به همراه خواهد داشت.

– از خود بپرسید چرا کارها را همان طور که هست قبول نمی کنم؟ و یا حقیقت زندگی را رد می سازید.


جلسه طوفان ذهنی
بعد از این که ایده مورد نظر کار را یافتید، باید بدانید ایده مفید است یا نه تا محصول خوبی به مخاطبان ارائه دهید.
مهم نیست ایده جدید باشد این کاملا یک نکته اشتباه می باشد که کارآفرینان باید ایده های جدیدی بیابند. کارآفرینان کارهای خود را از طریق نسخه هایی که قبلا طراحی شده کپی می کنند و آن را توسعه می بخشند.

اما این نکته به معنای تولید محصولات مشابه به دیگری نیست محصولی را تولید کنید که رقبا آن را ندارند تا طرفداران آن را خریداری نمایند.

به یاد داشته باشید کارآفرینان با مخترعان تفاوت دارند کارآفرین به تاسیس یک کار تجاری می پردازد و گاهی آن کار را خود طراحی خواهد کرد، اما مخترعان افراد تیزهوشی هستند که به طور مداوم ایده های جدیدی را اختراع می نمایند.


اولین مشتری برای خودتان باشید
به کار خود نگاه کنید آیا حاضرید آن را خریداری کنید؟ اگر خود را قانع نساختید محصول خود را بخرید خود را جای فروشنده و مشتری قرار ندهید. اگر مشتری اول خود را نیافتید بدون شک محصول تان دچار مشکل است. به یاد داشته باشید مشتریان مجموعه ای از مردم نیستند که بتوانید آن ها را گول بزنید.

وقتی به پول می اندیشید به ایده خود نزدیک نشوید.

پول روشنی بخش درون هیچ انسانی نیست اگر به فکر پول هستید ایده خود را شروع نکنید. اگر فکر می کنید چگونه درآمد داشته باشید این فکر را برای مراحل بعد رها نمایید. ایده خود را بر اساس اشتیاق خود بسازید و به شکست پروژه هایی که از پیش مشاهده کردید خوب دقت داشته باشید.



منبع: cstland

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید