خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کسب‌وکار شما با اشکال پیش می‌رود؟
کسب‌وکار شما با اشکال پیش می‌رود؟

آیا کسب‌وکار شما با اشکال پیش می‌رود؟
اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چرا کارتان با مشکل پیش می‌رود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک تجارت با مشکل مواجه می‌شود، بسیاری از اوقات این موضوع به دلیل فروش است. همانطور که مارک کوبان اغلب می‌گوید، فروش تمام مشکلات را حل می‌کند.

 

برای پیشرفت باید سرمایه‌گذاری کرد. به همین خاطر بعید است که شنیده باشید کسب‌وکاری بدون افزایش حداقل مقداری سرمایه یا وام به موفقیت برسد. زمانی که با اشکال مواجه می‌شوید، شاید دور از عقل به نظر برسد، اما مجبورید سرمایه‌ی بیشتری صرف فروش کنید. هزینه‌ها را در حوزه‌های دیگر کاهش دهید، اما هیچ وقت برای اقدامات مربوط به فروش سرمایه را کاهش ندهید.
سرمایه‌گذاری در فروش توسط خود شما آغاز می‌شود. شما نمی‌توانید رئیس شرکت باشید در حالی که از درون و بیرون از روند فروش چیزی نفهمید. بهترین کارآفرینان محصولاتشان را فروخته‌اند و اولین و غالباً بهترین فروشنده‌ی شرکت بوده‌اند. گاهی در چرخه‌ی پیشرفت پیش می‌آید که مدیرعاملان یا مؤسسان مجبورند از فروش فاصله بگیرند تا بر حوزه‌های دیگر تمرکز کنند، اما رئیس شرکت باید همواره رابطه‌ی تنگاتنگی با پروسه‌ی فروش و تیم آن داشته باشد.
در ادامه کارهای دیگری را مشاهده خواهید کرد که بهتر است انجام دهید:
۱- لیستی از کارهایی که نباید انجام دهید تهیه کنید.
به عنوان رئیس شرکت، یک سری کارها را نباید انجام دهید. اگر می‌توانید کاری را واگذار یا برون‌سپاری کنید، این کار را انجام دهید. زمانی که کارآفرین می‌شوید، کارهایی که دوست دارید انجام دهید را متوقف می‌کنید و مهمترین اموری که باید را انجام می‌دهید.
۲- ابتدا کارهای دشوار را انجام دهید.
برای انجام کارهای دشوار شکی به دل راه ندهید. به کارهایی اولویت دهید که کمترین علاقه را برای انجامش دارید. اغلب اوقات این‌ها مهمترین امور برای انجام هستند. اگر این کار را نکنید لیستی طولانی از اموری که دوست ندارید انجام دهید را خواهید داشت، و به نظر فایق نیامدنی می‌آیند. سپس از زندگی خود متنفر می‌شوید، دوست ندارید از تخت بیرون بیایید و کارتان با شکست مواجه می‌شود.
۳- کسانی را استخدام کنید که صددرصد بهترین هستند.
وقت بیشتری صرف این کار کنید. سرمایه‌گذاری بر افراد مناسب بهترین سرمایه‌گذاری است که کسی می‌تواند انجام دهد. داشتن تیم مرکزی درست و مناسب وجه تمایز بین شکست و پیروزی را پدید می‌آورد. شاید پیدا کردن زمان کافی برای استخدام افراد مناسب غیرممکن به نظر برسد اما با انجام ندادن این کار زمان خیلی بیشتری تلف می‌شود.
۴- در حوزه‌ی فروش خوب عمل کنید.
مجبور نیستید مستقیماً محصولات را بفروشید، اما باید این پروسه را بدانید. مرتباً با این تیم ملاقات کنید. نقاط ضعف آنها را بفهمید. اهدافی قابل دسترس و واقعی تعیین کنید و به آنهایی که بهترین عملکرد را دارند پاداش دهید..
۵- در حوزه‌ی فروش سرمایه‌گذاری کنید.
مطمئن شوید همه‌ی افراد قسمت فروش هر ابزاری که نیاز دارند را در اختیار دارند. ابزارهای فروش بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را در تمام قسمت‌های کسب‌وکار شما دارند، بنابراین بهترین‌ها را برای تیم خود تهیه کنید.
۶- بی‌وقفه فرابگیرید.
شما نمی‌دانید که چه چیزی را نمی‌دانید. و اگر کسب‌وکارتان با مشکل پیش می‌رود، بنابراین همه چیز را نمی‌دانید. این مشکلی است که کاملاً در کنترل شما و قابل حل است. هر روز تلاش کنید تا یادبگیرید؛ از پادکست و کتاب درباره‌ی کار و تجارت و کارآفرینی بیاموزید. این کار را به سرگرمی خود تبدیل کنید.
۷- تلاش برای کسب درآمد را کنار بگذارید و درعوض ارزش ارائه دهید.
اگر بتوانید مشکل کسی را برطرف کنید، آنها با شما همراه خواهند شد و درباره‌ی شما به دوستان خود می‌گویند.
۸- حمایت کسب کنید.
کارآفرینان دیگر را ملاقات کنید و با آنان وقت بگذرانید. کسب‌وکار در تمامی گروه‌های متفاوت، مشکلات و راهکارهای مشابهی دارند. آموزه‌های خود را به اشتراک بگذارید و منبعی برای گروه‌های همگن باشید.
۹- گاهی استراحت کنید.
کارآفرینی بسیار استرس‌آور است.اگر از نوع افرادی هستید که در آن غرق شده‌اید، به سختی می‌توانید دست از کار بکشید. تنفس و وقفه‌های منظمی داشته باشید. تمام آخر هفته را کار نکنید. یک روز مرخصی بگیرید. مراقب خودتان باشید. بیرون بروید و ورزش کنید. برای اینکه از حداکثر توانایی‌های خود استفاده کنید نیاز به استراحت دارید. در غیر این صورت خود را گول می‌زنید و فکر می‌کنید که بهره‌وری بالایی دارید، در حالیکه در نهایت از شدت خستگی تسلیم می‌شوید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید