خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ورزش از شما کارآفرین بهتری می‌سازد
ورزش از شما کارآفرین بهتری می‌سازد

ورزش کردن به ۶ طریق از شما کارآفرین بهتری می‌سازد
همه‌ی ما می‌دانیم ورزش برای سلامتی مفید است، اما آیا می‌دانستید برای کسب‌وکار شما نیز می‌تواند مفید باشد؟
در ادامه خواهیم دید که فعالیت‌های بدنی به هفت طریق سلامت کاری شما را افزایش می‌دهند.

 

۱- باعث جاری شدن عصاره‌های خلاقیت در وجود شما می‌شود.

ورزش نه تنها باعث تقویت عضلات می‌شود بلکه نیروی ذهن را نیز افزایش می‌دهد. تحقیقات حاکی از این است که ورزش ایروبیک عملکرد ادراکی را افزایش می‌دهد. این موضوع بدین خاطر است که ورزش جریان خون به سمت مغز را بیشتر می‌کند. بنابراین چیزی که قبل از جلسه‌ی طوفان فکری به آن احتیاج دارید می‌تواند چند دقیقه دویدن آهسته باشد.

۲- استرس را کاهش می‌دهد.

فعالیت‌های بدنی، هورمون‌های استرس‌زا را کاهش می‌دهند و سبب افزایش تولید اندورفین می‌شوند که باعث حس خوشحالی در انسان می‌شود. تمرینات ورزشی چه قبل از کار یا در طول روز کاری به شما این توانایی را می‌دهد که با ذهنی آرام تر به کارهایتان برسید. هرچه استرس بیشتری داشته باشید توانایی کمتری برای گرفتن تصمیمات کاری منطقی دارید.

۳- اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.

چه در حال راه‌اندازی کسب‌وکار خود باشید یا در موقعیتی پیچیده گرفتار شده باشید، یک برد ورزشی کوچک به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به اهداف بزرگتر در زندگی کاری را کسب کنید.

۴- باعث فائق آمدن بر چالش‌های کاری می‌شود.

تمرین برای یک چالش ورزشی مانند ماراتن به کارآفرینان کمک می‌کند اهمیت هدف‌سازی و عزم راسخ را مجددا یاد بگیرند. با حذف کردن “نمی‌توانم” ازدایره‌ی واژگان، به موانع به چشم چالش‌هایی خواهید نگریست که قابل فائق آمدن هستند.

۵- انرژی شما را افزایش می‌دهد.

فنجان قهوه‌ی خود را در صبحگاه رها کنید و به جای آن به باشگاه بروید. طبق تحقیقات، افراد منفعلی که از خستگی شکایت دارند با تمرینات منظم و سبک، ۲۰ درصد به انرژی آنها افزوده و تا ۶۵ درصد از خستگی‌شان کاسته می‌شود. ورزش منظم باعث می‌شود تا بهتر بخوابید و اگر بهتر بخوابید در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت.

۶- به افراد می‌آموزد کنترل را کمی رها کنند.

بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می‌کنند که باید تمامی کارها را به تنهایی انجام دهند اما این کار استرس زیادی برای آنها به همراه دارد. کارآفرینان تشنه‌ی قدرت باید از یک مربی ورزشی کمک بگیرند، بدین صورت تسلیم فرد دیگری می‌شوند و قبول می‌کنند که می‌خواهند او آنها را هدایت کند. ورزش‌های تیمی به کارآفرینان کنترل‌کننده اهمیت اعتماد به دیگران در کارهای مهم را می‌آموزد و به آنها ثابت می‌کند برای داشتن کسب‌وکار موفق مجبور نیستند تمام کارها را به تنهایی انجام دهند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید