خانه    نقشه سایت    تلفن 021-77597198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


کارآفرینی ناب چیست؟

کارآفرینی ناب (lean entrepreneurship) یا نوپای ناب (lean startup) اصطلاحاتی است که توسط اریک رایز(Eric Ries ) و استیو بلنک (Steve Blank) مطرح شده است. واژه لین (Lean) در فرهنگ لغت به معنای لاغر است ولی در ادبیات مدیریت این واژه را به "ناب" ترجمه کرده اند

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 1289
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


10 درسی که کارآفرینان باید بیاموزند

10 درسی که کارآفرینان باید از استارتاپ های شکست خورده بیاموزند

شروع کارآفرینی قدم گذاشتن در مسیری طولانی و پر از چالش است.در این مسیر پر از موانع مختلف میتوان با توجه به تجربیات گذشتگان و شکست هایی که شرکت های نوپا متحمل شده اند احتمال

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1436
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چرا نوپای ناب همه چیز را تغییر می‌دهد؟

این نوشته ترجمه و خلاصه‌ی مقاله‌ی 2103 استیو بلنک در نشریه معتبر هاروارد بیزینس ریویو است. استیو بلنک استاد دانشگاه هاروارد و یکی از شخصیت‌های مشهور در استارتاپ‌های سیلیکون ولی می‌باشد. وی از پیشکسوتان جنبش نوپای ناب است. نوپای ناب متدولوژی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1884
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


موفقیت استارتاپ ها با ارزش آفرینی

مفهوم ارزش یكی از پُركاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص است. این مفهوم در متون حسابداری و مالی، اقتصاد، مدیریت، سیستم های اطلاعاتی، علم اخلاق و... نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ولی در متون بازاریابی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1745
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بالا بردن احتمال موفقیت استارتاپ

استارتاپ ‌های زیادی در پی پاسخ به این‌ گونه سوالات هستند: از کجا متوجه شویم محصول مان فروش می ‌رود؟ محصول مان را به کدام مشتریان تبلیغ کنیم؟ روی کدام ویژگی محصول تمرکز کنیم؟ کدام ویژگی ‌های محصول را الان و کدام را در آینده به محصول اضافه

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 2047

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




جدیدترین تصاویر

با ما در ارتباط باشید

نماد اعتماد