خانه    نقشه سایت    تلفن 021-77597198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

در سال 2005، آلن لافل که در آن زمان مدیر عامل شرکت پروکتراند گمبل (P&G)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بود، مفهومی را با عنوان، «لحظه واقعیت» برای ایجاد وفاداری به برند، معرفی کرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 246
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

سازمانهای مشتری نواز با عرضه‌ی خدمات مشورتی، ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم، رفتار مناسب و حاکم کردن مردم‌گرایی در تار و پود سیستم مدیریتی خود، حل کامل مسائل مشتریان را به عهده می‌گیرند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 243
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده

روانشناسی مصرف کننده - نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف‌کننده تا حد زیادی طی فرایند یادگیری یا همان تغییر رفتار فرد به دنبال تعاملش با محیط پیرامون­-صورت می‌گیرد، دقیقأ با همان ساز‌و‌کار یادگیری کودکان

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 379
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
بارها مطالبی از این دست را خوانده‌اید که می‌گویند:
    - در بازاریابی محتوایی باید به سلیقه مخاطب توجه کنیم.
    - در ایمیل مارکتینگ باید فلان پیام‌ها را به مشتری ارسال کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 251
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشتری‌نوازی به سبک جهانی
مشتری‌نوازی به سبک جهانی

اسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری‌نوازی به سبک جهانی
دکتر پرویز درگی ویزیتور دیروز و معلم امروزبازاریابی ایران، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی، نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران و رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 335
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
میانگین توجه مخاطب از ۱۲ ثانیه در سال ۲۰۰۰ میلادی به ۸ ثانیه در سال ۲۰۱۵ کاهش پیدا کرده است. چنین پدیده‌ای به علت انقلاب موبایلی است که دامنه توجه ما را از یک ماهی کوتاه‌تر کرده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 327
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

با مشتری خود قطع رابطه کنید
با مشتری خود قطع رابطه کنید

شرایطی که به شما گوشزد می‌کنند تا با مشتری خود قطع رابطه کنید
حتما برای شما نیز پیش آمده است که در یک شرایط چالش‌برانگیز قرار بگیرید و با خود فکر کنید که بهتر است با مشتریانی که برای شما به جای ارزش و منفعت، دردسر بیشتری به همراه می‌آورند، قطع رابطه کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 422
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم 

چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم بدون آنکه خونسردی خود را از دست دهیم
شما بخاطر مشتریان بسیار سخت کار می‌کنید. از تعطیلات آخر هفته می‌زنید تا خواسته‌ی آنها را برآورده کنید. حتی به این فکر می‌کنید که چطور اوقات بیکاری را هم کار کنید.به نظر همه چیز خوب است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 373
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تصمیم گیری با ذهن نیمه هوشیار

۹۰ درصد از تصمیم گیری های خرید با ذهن نیمه هوشیار صورت می گیرد.
آیا ما واقعا به آخرین مدل گوشی موبایل هوشمند نیاز داریم یا کارمان با یک موبایل ارزان تر که همان نیاز را بر طرف می کند راه می افتد؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 404
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری CRM
واژه CRM بر گرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود.
فرآیند CRM در واقع فرآیندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 453
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
عوامل اصلی جلب رضایت مشتری

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
مقدمه
در مورد اهمیت مشتری، میزان رضایت او از محصولات و خدمات هر شرکت و همچنین نقش اساسی مشتریان در بقاء، حیات، موفقیت و رشد و توسعه سازمان ها، مطالب بسیاری

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 417
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید

راهکارهایی برای کار کردن با مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
خوشبختانه در دنیایی زندگی می‌کنیم و البته کار می‌کنیم که به‌واسطه فاصله زیاد بین مخاطبین محدود نشده است. تقریباً می‌توان گفت که از هر نقطه‌ای در دنیا قادر به سفارش گرفتن و فروش محصولات و بازاریابی خودمان هستیم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 414
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خدمات مشتری
خدمات مشتری

این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید
ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پُر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغییراتی بسیار ظریف در صحبت های تان می توانید به این مهم دست یابید؛ باتوجه به گفته های تان می توانید تفاوتی بزرگ با سایرین ایجاد کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 462
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ارتقاء روابط با مشتری
ارتقاء روابط با مشتری

5 توصیه برای ارتقاء روابط با مشتری
به عنوان یک بازرایاب یا یک فرد حرفه ای فعال در زمینه فروش، هیچ شکی وجود ندارد که همگی بر روی به دست آوردن مشتری های جدید و بالا بردن آگاهی در زمینه بخش های مورد هدف برای بازرایابی مان تمرکز کرده ایم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 400

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




جدیدترین تصاویر

با ما در ارتباط باشید

نماد اعتماد