خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری CRM
واژه CRM بر گرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود.
فرآیند CRM در واقع فرآیندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2122
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
عوامل اصلی جلب رضایت مشتری

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
مقدمه
در مورد اهمیت مشتری، میزان رضایت او از محصولات و خدمات هر شرکت و همچنین نقش اساسی مشتریان در بقاء، حیات، موفقیت و رشد و توسعه سازمان ها، مطالب بسیاری

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3713
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید

راهکارهایی برای کار کردن با مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
خوشبختانه در دنیایی زندگی می‌کنیم و البته کار می‌کنیم که به‌واسطه فاصله زیاد بین مخاطبین محدود نشده است. تقریباً می‌توان گفت که از هر نقطه‌ای در دنیا قادر به سفارش گرفتن و فروش محصولات و بازاریابی خودمان هستیم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1571
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خدمات مشتری
خدمات مشتری

این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید
ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پُر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغییراتی بسیار ظریف در صحبت های تان می توانید به این مهم دست یابید؛ باتوجه به گفته های تان می توانید تفاوتی بزرگ با سایرین ایجاد کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2051
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ارتقاء روابط با مشتری
ارتقاء روابط با مشتری

5 توصیه برای ارتقاء روابط با مشتری
به عنوان یک بازرایاب یا یک فرد حرفه ای فعال در زمینه فروش، هیچ شکی وجود ندارد که همگی بر روی به دست آوردن مشتری های جدید و بالا بردن آگاهی در زمینه بخش های مورد هدف برای بازرایابی مان تمرکز کرده ایم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2347
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

غلبه بر ترس خریداران
غلبه بر ترس خریداران

چگونه بر ترس خریداران از خرید غلبه کنیم
این ایده که مردم عاشق خرید هستند، از بزرگترین افسانه ها در دنیای فروش است. فرایند اصلی خرید همواره توسط ترس و شک و شبه های مشتریان متوقف شده و کاستن از این ترس وظیفه فروشندگان است.

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 983
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خدمات شخصی سازی به شرکت های کوچک
خدمات شخصی سازی به شرکت های کوچک

ارائه خدمات شخصی سازی شده به شرکت های کوچک
کسب و کارهای مختلف اغلب در زمان بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام به هدف قرار دادن بزرگترین فرصت ها در بازار و سپس پرداختن به کوچکترین مشتریان می کنند و منطق نهفته در پشت این اصل هم سعی و تلاش برای کسب بالاترین میزان

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1753
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


آداب مذاکره با سرمایه‌گذار

7 درس برای معامله با سرمایه‌گذارانی که به کمک آنها نیازمندید:
۱- برای رقابت آماده باشید
از آنجایی که حمایت سرمایه‌گذاران محدود است، برای بدست آوردن توجه و پشتیبانی آن‌ها با شرکت‌های دیگری که نیازمند سرمایه‌گذاری هستند در رقابت خواهید بود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1834
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


قانون طلایی مشتری

قانون طلایی مشتری را "دان پپرز" و "مارتا راجز"، بنیان گذاران بازاریابی تک به تک، این گونه بیان می کنند: به گونه ای با این مشتری رفتار کنید که خود در مقام مشتری خواهان چنین رفتاری هستید. و این کاری است که همه ی افراد سازمان باید انجام دهند. در تعالیم دینی ما توصیه ی بزرگان نیز این است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3415
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.70 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مثلث,طلایی,فروش,مثلث فروش,بازاریابی,ماهنامه,کارآفرینیمثلث طلایی فروش

این فرمول بر اساس تجربه‌ی فروشندگان برجسته در همه جاست. با هزاران مشتری طی سال ها مصاحبه شده و از آن ها خواسته شده بگویند درباره‌ی بهترین فروشندگانی که با ان ها تماس می گیرند چه نظری دارند. آن ها جواب داده اند که فروشندگان برجسته از سه خصوصیت برخوردارند.

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 4574
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشتری,فروش,بازاریابی,قیمت بالا,خلاقیت درفروش,کارآفرینیوقتی مشتری می گوید قیمتش بالاست

برای برخورد با اعتراض بر سر قیمت راه های مختلفی وجود دارد که تقریباً در هر فروشی مطرح می شود. اولین قاعده ای که باید رعایت کنید این است که هرگز با اعتراض به قیمت از سوی مشتری بالقوه مشاجره نکنید. هرگز توضیح ندهید و در مقام دفاع از قیمت خود برنیایید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2524
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.43 (7 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

فروش,بازاریابی,بازاریابی تلفنی,اعتراض به بازاریابی تلفنی
پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی

برقراری تماس تلفنی برای بسیاری از افراد یکی از سخت ترین کارها است. به خصوص اگر فرد مقابل را نشناسیم و همچنین بخواهیم به او چیزی بفروشیم. بسیاری از بازاریابان تلفنی مهارت کافی در برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند و فروش های بسیاری را از دست می دهند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3236
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

افزایش فروش,چگونگی افزایش فروش,نحوه افزایش فروش,تاکتیک افزایش فروشمشتریان فعلی تان را هدف قرار دهید

آیا مشتریان فعلی خود را نادیده می گیرید؟!  شرکت ها معمولاً مشتریان فعلی شان را فراموش می کنند و این به ضرر آنهاست.
مطمئناً جذب مشتریان و یا سهم بازار ناگزیر هدف بازاریابی هر موسسه است و برای این منظور تلاش زیادی می کند،

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2859
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چگونه در مشتری اعتماد ایجاد کنیم؟

تمایز میان محصولات روز به ‌روز کم تر می‌شود، روابط می‌تواند به عنوان یک منبع اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی مطرح شود. مردم حتی حاضرند یک جنس نامرغوب را از یک فروشنده دارای روابط عالی خریداری کنند. مشتریان در فکر خرید جدیدترین محصولات نیستند، بلکه در پی یک مشاور قابل ‌اعتمادند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1755

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید