خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری
تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری

بررسی تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری
TMBAچکیده:
هدف از این مقاله تحلیل ادبیات مبنی بر دسترس به شواهد تجربی در رابطه با تأثیر قیمت وکیفیت کالا بر رضایت مشتری از طریق روش نوین بازاریابی عصب شناسی می باشد رضایت مشتری از خرید خود عاملی بسیار مهم است که منجر به یک

تجارت موفق می شود. اخیرأ مسئله رضایت مشتری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و همین امر باعث شده تا بازار یابی معامله ای به بازاریابی رابطه ای تغییر یابد و حتی متخصصان در علم ادبیات نیز تأثیر بالای قیمت و کیفیت در میزان رضایت مشتری موافق هستند اگر چه هنوز شواهد تجربی چندانی در رابطه با این مسئله بدست نیامده است . در واقع می توان گفت که تقریبأ هیچ شناختی از چگونگی مکانیزم عصبی انسان در رابطه با این مسئله که افراد در هنگام تصمیم گیری برای خرید از چه چیز در عصب تأثیر می گیرند به دست نیامده است . بنابراین در این مقاله به بررسی دو مورد مطالعاتی در رابطه با بازاریابی عصب شناسی می پردازیم که در نهایت اطلاعات کیفی ومتفاوتی در اختیار شما قرار می دهد تا مقایسه ای داشته باشید با نتایج رو شهای سنتی بازاریابی که بر این عقیده است که ظاهر بهتر از کیفیت می باشد . در کل مقاله بیانگر این مسئله است که قیمت وکیفیت عامل مهمی در میزان رضایت مشتری است واشراف بر این موضوع باعث شده که مدیران بازار یاب تصمیمات پیچیده ای را اتخاذ کنند و امروزه بازارها نیز شکل پیچیده و پیچیده تری را به خود گرفته اند .


واژگان کلیدی: بازاریابی ، بازاریابی عصب شناسی ، رضایت مشتری ، کیفیت ، قیمت

مقدمه :
رضایت مشتری ها از خریدشان عامل مهمی است که منجربه یک تجارت موفق می شود وبه تازگی رضایت مشتری جایگاه ویژه ای درتبدیل بازار یابی معامله ای به بازار یابی رابطه ای داشته است . رضایت مشتری از خرید یک محصول باعث می شود تا دوباره میل به خرید آن محصول داشته باشد واغلب نیز خرید آن محصول را به دیگران هم پیشنهاد می کند .معمولأ رضایت مشتری مربوط به دو عامل اصولی می باشد که شامل : ا. قضاوت مشتری در رابطه با کیفیت محصول می باشد .۲٫ ارزیابی اش از یک تجربه متقابل است که بین خود وتولید کننده آن محصول به وجود آورده است که آقای کاتلر بطور خلاصه در یک جمله بیان داشته اند که(( کلید اصلی برای حفظ مشتری رضایت مشتری می باشد))
وقتی متخصصان در علم ادبیات ( در رابطه با بررسی واژه بازاریابی عصب شناسی ) بر رابطه با تأثیربالای قیمت و کیفیت در میزان رضایت مشتری متفق القول هستند اگر چه هنوز شواهد تجربی چندانی در رابطه با این مسئله به دست نیامده است وتقریبأ هیچ شناختی از چگونگی مکانیزم عصبی انسان در رابطه با این مسئله که افراد در هنگام تصمیم گیری برای خرید از چه چیز در عصب تأثیر می گیرند به دست نیامده است .

برای دریافت ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

منبع: http://marketingarticles.ir

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید