خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


جدیدترین نکات موفقیت در بازاریابی

جدیدترین نکات موفقیت در بازاریابی سال ۹۵
دنیا هر روز در حال تغییر است و این تغییرات همه جنبه های زندگی را در بر میگیرد.چون انسانها در ارتباط با یکدیگر هستند.هر تغییر , تغییرات و رشد سایر جنبه ها را در بر می گیرد. با پیشرفت و همه گیر شدن اینترنت و صفحات مجازی در بین مردم، بازاریابی نیز به این سمت سوق داده می شود و اگر می خواهید در بازاریابی موفق باشید

، شما هم باید برای پیشرفت در کسب و کارتان وارد این حوزه شوید و شهرت شما در صفحات مجازی در سود و فروش شما تاثیر دارد. تاثیراتی که دیگر از طریق تبلیغات سنتی نخواهید دید.
تقریبا ۷۰ درصد افراد کشورمان با قوانین جدید انگیزشی و روانشناسی رابطه برقرار کرده اند و این باعث تغییر در نگرش و رفتار و حرف زدن آنها شده است. این یعنی شما هم باید در ارتباط با مشتری نگرش و بیانتان را تغییر دهید و خلاقانه برخورد کنید. چون امروزه عصر خلاقیت است و فقط با خلاقیت و نوآوری می توانید در ذهن ها ماندگار باشید. با یک نگاه کوتاه می توانید دریابید که تا چه اندازه بازاریابی و تبلیغات در این ۵ سال گذشته تغییر کرده است. تبلیغات تلویزیونی و قرعه کشی های جوایز جای خود را به کانال ها و صفحات تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام داده و خرید های کاربردی جای خود را به خریدن های صرف و بی دلیل داده است. برند های خارجی حتی با قیمت های دروغین و شاید هم اصلا کالاهای تقلبی، جای کالاهای اصیل و نوستالژیک را گرفت.
۵ تغییر در بازاریابی:

• مشتریان و مصرف کنندگان شما دیگر توجهی به تبلیغات سنتی و تلویزیونی و پیامک ها و یا حتی کاغذ های تبلیغاتی که به درون منزلشان می اندازید ندارند و وقت و زمان خود را در اینترنت و صفحات مجازی می گذرانند. اگر می خواهید در چشم مشتریان باشید باید صفحات مجازی و اینترنت را از آن محصول خود کنید. امروزه شاهد شهرت برندهایی هستیم که شاید پیشینه زیاد و قدیمی ندارند ولی شهرت آنها به خاطر در اختیار داشتن و تبلیغات زیاد در صفحات مجازی است.
• باید اسپانسر شدن افراد مشهور و بازیکنان فوتبال و بازیگران را فراموش کنید. برای معرفی محصولتان باید سراغ افرادی بروید که در صفحات مجازی مشهور هستند. افرادی که در اینستاگرام دارای محبوبیت و شهرت هستند.
• دیگر تعداد افرادی که به بنر های تبلیغاتی تان چشم می دوزند اهمیتی ندارد. میزان لایک و فالوور و توئیت های شما تعیین کننده مشتریان و طرفداران شما است. دیگر کسی در خیابان سرش را از تلفن همراهش بالا نمی آورد تا به بنر های ۱۲ متری خیابان ها نگاه بیندازد.
• وقت خود را صرف نکنید تا در ویدئو های طولانی یا مطالب طولانی در اینترنت مشتریان را جذب خود کنید. باید متن های کوتاه، فایل ها و تصاویر گیف (Gif) را انتخاب کنید. خلاقانه، کوتاه و تاثیرگذار.
• محصول خود را بر حسب علاقه مندی ها دسته بندی کنید تا در جست و جو و سرچ مشتریان نشان داده شوید. مثلا مد و زیبایی، معماری داخلی و …

منبع: http://www.edris-ac.com

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید