خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.25 (6 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازاریابی درون گرا 

به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک، شما قطعا مسئولیت‌های بیشماری بر عهده دارید؛ پشتیبانی مشتریان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کانال‌های ارتباطی، حسابداری و غیره.

با وجود این وظایف متعدد، ممکن است بازاریابی در اولویت کارهای شما قرار نگیرد در حالی که نباید این‌طور باشد چرا که این بازاریابی است که با حفظ فروش شما، می‌تواند تضمین کند که شما همیشه همین قدر پر‌مشغله باقی خواهید ماند.

یکی از راه‌های ایجاد کسب‌و‌کار جدید، بدون نیاز به خروج از حوزه تخصصی‌تان، استفاده از تکنیک بازاریابی درون‌گرا است. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا با استفاده از وبلاگ‌ها، ویدئوها، ایمیل‌ها و بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، مشتریان را به شرکت نزدیک‌تر کنید. این استراتژی‌ها باعث می‌شود مشتریان به درون شرکت راه پیدا کرده و به این ترتیب دیگر نیازی به تلاش بیش از حد برای جذب مشتریان از طریق فعالیت‌های مرتبط با تبلیغات خرید و بازاریابی برون‌گرا وجود نخواهد داشت.

با استفاده از این پنج گام ساده شما قادر خواهید بود راهی ارتباطی از درون سازمان با مشتری ایجاد کرده و به این ترتیب تمرکز خود را بر کارهایی قرار دهید که نسبت به آنها مشتاق‌تر بوده و در آن تخصص بیشتری دارید:

حمایت آنلاین از وب‌سایت
بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که وب‌سایت آن ها یک ایستگاه بازاریابی بوده و صرف تلاش و توجه تنها در زمان طراحی و ایجاد وب‌سایت ضرورت دارد. شما با حضور خود در شبکه‌های اجتماعی و دیگر وب‌سایت‌ها و لینک برقرار کردن با وب‌سایت شرکت می‌توانید به پرمخاطب شدن وب‌سایت شرکت تان کمک کنید. از این‌رو برای حمایت از وب‌سایت شرکت‌تان، لازم است در اینترنت حضوری فعال داشته و کانال‌های ارتباطی پیدا کنید.


ایجاد وبلاگ
این کار ممکن است زمان به‌نسبت زیادی از شما بگیرد اما نه تنها کمک می‌کند شما در حوزه فعالیت خود به‌عنوان یک متخصص شناخته شوید، بلکه می‌تواند در بالا بردن امتیاز وب‌سایت شما نیز تاثیر داشته باشد. زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید چه مطالبی را در وب‌سایت‌تان بنویسید، به این فکر کنید که مشتریان بالقوه شما در زمان جست‌وجو در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند.درضمن اطمینان حاصل کنید برخی مطالب به وب‌سایت اصلی شرکت شما ارجاع داده می‌شوند.

به اشتراک گذاشتن مطالب با وب‌سایت‌های مرتبط
با صرف زمانی اندک، شما می‌توانید بسیاری از وب‌سایت‌های تخصصی در حوزه کاری خود را شناسایی کرده و به تبادل لینک با آنها بپردازید. وبلاگ‌هایی را پیدا کنید که مخاطبان آن ها، ایده‌ال شما هستند. با نوشتن پست‌های تخصصی می‌توانید خود را به‌عنوان پیشرو در عرصه فعالیت‌تان به مشتریان بشناسانید.

صحبت کردن از موفقیت‌ها
لازم نیست در کارتان تواضع به خرج دهید؛ کار شما باید با نام برند شما دیده شود. مشتریانی که در جست‌وجوی شرکتی جدید در حوزه‌ای خاص هستند، اغلب می‌خواهند در رابطه با موفقیت‌های شرکت‌ها بیشتر بدانند تا بتوانند به آنها اعتماد کنند.

به طور حتم مطالبی را در رابطه با افتخارات شرکت تان ثبت کرده، عکس‌هایی را ضمیمه کنید و آنها را در وب‌سایت شرکت یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این کار برای شما اعتبار می‌آفریند.

انتشار بازخوردهای مشتریان فعلی و پیشین
بهترین کار برای جذب اعتماد مشتریان، نظرات مثبتی است که از مشتریان شما یا افرادی که با شما کار کرده‌اند بر جای مانده است. رسیدگی به شکایاتی که در بخش نظرات وب‌سایت از طرف مشتریان نسبت به محصول یا خدمت شما عنوان شده می‌تواند رضایتمندی و بازخورد مثبت آن ها را به دنبال داشته و اعتماد مشتریان تان را افزایش دهد.

به طور کلی بازاریابی درون‌گرا راهی است که به شما کمک می‌کند با صرف هزینه کمتر، مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار دهید. با استفاده درست از این استراتژی بازاریابی، شما می‌توانید مشتریان بالقوه را شناسایی کرده، اعتماد آنها را جلب کنید و مشتریانی دائمی از آنها بسازید.

توسعه بازار

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید