خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


ستاره فروش

در مورد بریان تریسی و Brian Tracy International بیشتر بدانیم.
بریان تریسی رئیس و مدیرعامل شرکت Brian Tracy International است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان ها تخصص دارد.
هدف وی کمک به افراد برای رسیدن به اهداف شخصی و تجاری

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1241
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


قیمت گذاری مبتنی بر اصول روانشناسی

پنج روش برای استفاده از قیمت گذاری مبتنی بر اصول روانشناسی
قیمت گذاری روانشناسانه استراتژی است که تمامی خرده فروشان قادر به استفاده از آن هستند، خواه بصورت آنلاین، آفلاین یا چندین کانال مختلف به فعالیت بپردازند. زمانی که هر خرده فروشی از این استراتژی ها بهره ببرد،

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 627
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.10 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چگونه یک بازاریاب از رده خارج نباشیم؟

صنعت بازاریابی همواره در حال تغییر است، پیچیدگی ذاتی و دیجیتالی شدن آن به این معنی است که ما همواره در یک گرداب تغییرات دائمی قرار گرفته‌ایم. لذا باید با این تغییرات مقابله کنیم، پائین انداختن سر خود و سر وکار داشتن با مشتریان باعث می‌شود ارتباطات را از دست بدهیم، در گروه بازاریاب های از رده خارج

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 760
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تماس تلفنی پرقدرت ترین ابزار شماست

در حوزه فروش، تماس تلفنی پرقدرت ترین ابزار شماست
شبکه اینترنت بدون فاصله شما را در هر لحظه به هر شخصی متصل می کند. شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل توئیتر، فیسبوک، گوگل+، یوتیوپ و لینکداین همگی از جمله زیرساخت هایی هستند که چند بار در طی روز مورد استفاده قرار می گیرند

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 820
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چهار درس بازاریابی از فروشندگان خیابانی

چهار درس بازاریابی از فروشندگان خیابانی جنوب شرق آسیا
بازار جنوب شرق آسیا همانند این است که گویی فضای اینترنت جان گرفته و در برابر شما ظاهر شده است – تحریک بیش از حد، فروش و تبلیغات که از هر طرف شما را مخاطب خودش قرار می دهد. بجای تبلیغات پاپ آپ بر روی سایت

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1230
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


قدرت بازاریابی یک تی‌شرت

اگر لوگوی خود را همچنان روی یک تی‌شرت، کلاه یا حتی روی یک دست‌بند چاپ نکرده‌اید، مطمئن باشید که یک فرصت بزرگ برای بازاریابی را از دست داده‌اید.
در دنیای بازاریابی خیلی از کارآفرینان گمان می‌کنند که باید به یک سری روش تبلیغاتی پرهزینه مانند آگهی‌های تلویزیونی و تبلیغات چاپی محیطی محدود باشند

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 573
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


قانون تمرکز در بازاریابی

قوی ترین عامل موفقیت در بازاریابی داشتن کلمه ای در ذهن مشتری احتمالی است. شرکتی می تواند به یک موفقیت باورنکردنی دست یابد که بتواند کلمه ای را در ذهن مشتری جایگاه سازی کند، نه یک کلمه‌ی پیچیده و نه یک کلمه‌ی تازه اختراع شده. کلمات ساده بهترین گزینه اند. کلماتی که از فرهنگ لغات بیرون آمده باشند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1243
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تسلط به سخنرانی

تعجب نکنید، بعضی مواقع خریداران،یک گروه هستند و از شما می خواهند که پای تخته بروید و مطلب را برای آن ها تشریح کنید. اگر آماده بایستید و با جمعی با چشمان هدف گرفته شده به سوی خودتان مواجه شوید، ممکن است سرتان گیج برود. ولی اگر تمرین سخنرانی داشته باشید هراسی نخواهید داشت.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 680
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


نام تجاری شگفت انگیزی

نام تجاری خود را نسبت به دیگران برجسته کنید. بسیاری از شرکت ها (به خصوص کسب و کارهای کوچک) نام خود را بر اساس نام خانوادگی مؤسس، یا نام محل یا نام مورد علاقه‌ی آن ها می گذارند. این، از دست دادن یک فرصت است. از طرفی دیگر، بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند که نام های تجاری جالب را توسعه

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1191
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


ارتقا شعورهای موثر در فروشندگی

برای تاثیر گذاشتن بر مشتریان باید بدانید که آن ها روحیات متفاوتی دارند،این شما هستید که باید با روحیات آن ها هماهنگ شوید، چون آن ها رئیس هستند و شما برای فروش به آن هاباید بتوانید با ایشان ارتباط برقرار کنید. در کلاس های NLP و چگونگی نفوذ کردن بر افراد، نوع برخورد سمعی، لمسی، احساسی، منطقی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 674
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


نماینده (یا نیروی) فروش کیست؟

یکی از صاحب نظران علم روان شناسی صنعتی به نام مک موری نیروهای فروش را متناسب با میزان ضرورت خلاقیت (از نیاز به حداقل ابتکار تا مشاغلی که به حداکثر ابتکار نیاز دارند) به صورت زیر طبقه بندی نموده است که به تناسب در بازارهای مختلف کاربر دارند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1205
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


7 نکته بازاریابی محتوایی

در دنیای کسب و کار، صاحبان کسب و کارهای کوچک همیشه به دنبال راهکارهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه، اما با تاثیرگذاری بالا جهت معرفی کالا یا خدمات خود هستند. امروزه یکی از این راهکارها، استراتژی بازاریابی محتوایی است. شما با انجام فرایند اصولی و صدالبته مستمر تولید محتوای منحصر به فرد از

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 478
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


مهارت های مدیر فروش خوب بودن

برای یک مدیر فروش بودن در واقع نیاز به کار تیمی است و نتیجه از طریق همکاری دیگران است که به دست می آید. بزرگ ترین مشکل بر سر راه مدیریت فروش، مدیران فروش تعلیم ندیده یا فاقد مهارت هستند. بیش تر این مدیران به دلیل خوب بودن در بحث فروش است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 648
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تکنیک جمع آوری اطلاعات از مشتریان

کتابخانه های محلی
کتابخانه های شرکت ها وسازمان ها
وب سایت ها
رسانه های نوشتاری خاص

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1561

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید