خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

الهه حاجی پور، کارآفرین جوانی است که با استعفا ازشغل کارمندی به سمت تولید رفته است.


بدون تردید،بیکاری و معضل اشتغال یکی از جدی ترین چالش های فعلی کشور بخصوص در طیف جوانان به شمار می رود،چالشی که به اعتقاد برخی کارشناسان میل و علاقه جوانان به مشاغل پشت میز نشینی را بیش از پیش تمدید کرده است.

اشتغال در بازار کار ایران پُرریسک است و آینده شغلی افراد چندان روشن نیست. بسیاری از افراد مجبور می شوند در دوران شغلی خود بارها جا به جا شوند و از شغلی به شغل دیگر کوچ کنند. برخی شرایط بهتری دارند و می توانند همان شغل روز اول را ادامه و به سرانجام برسانند.

 این علاقه از رشد قراردادهای موقت و عدم امنیت شغلی ناشی می شود. در شرایطی که به روایت آمار حدود 90درصد از قراردادهای کار موقت هستند،آن دسته از افرادی که در مشاغل کارمندی استخدام باشند،  دو دستی به شغل خود می چسبند و از کار خود نسبت به نیروی کار قرارداد موقت رضایت دارند.

الهه حاجی پور، کارآفرین جوانی است که از سال 82 وارد تولید شده است؛ وی کارمند وزارت راه بوده است و با  داشتن بیش از 8سال سابقه کاررسمی ، استعفا دادم و به سمت کار تولید آمدم. کار را با بافت تابلوهای کوچک شروع کردم،رفته رفته سفارش های ما گسترده تر شد و تصمیم گرفتیم کارگاه کوچکی را تأسیس کنیم. این اتفاق افتاد و چند نیروی کار ماهر را استخدام کردیم و تصمیم گرفتیم بافت های خاص را دنبال کنیم. بافت سفارش های ما بر اساس آثار خاص بود. از روند تولید رضایت داشتیم اما با افزایش مواد اولیه شرایط فعالیت برای تولید کنندگان هر روز سخت تر شده است.

 

 


در این ویدیو از نزدیک در جریان شرایط تولید قرار خواهید گرفت

 

بیشتر بخوانید: کارمندی که با ۵۰ میلیون تومان آقای خودش شد



منبع: خبرگزاری تسنیم
* انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «ماهنامه کارآفرین ناب» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید