خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.63 (8 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

 

«عباس برزگر» کارآفرین‌میلیارد دلاری ایران است که کارش را از دستفروشی و درآمد روزانه ٣‌هزار تومان شروع کرده است. او حدود 40سال دارد و درآمدزایی چشمگیرش با یک اتفاق معجزه‌آسا استارت خورده است. 

 

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 3822
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


در گفت و گویی با مهندس احمدرضا احسانی

ایران من
در گفت و گویی با مهندس احمدرضا احسانی، کارآفرین جوان ملی
امروز کلام پیر جماران که می فرمود امید من به شما دبستانی هاست، معنا شده است. کودکانی که دیروز از دستان پُر فیض آن یار سفر کرده، باده ی معرفت نوشیده اند و امروز در سلک جوانان برومند حماسه های اقتصادی رقم می زنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3056
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

برند و برند سازی، گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی
برند و برند سازی، گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی

برند و برند سازی در گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی
تلاش های چند ساله اخیر خبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی، اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آن جا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3636
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی
درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی

هابیل و قابیل هم کارآفرین بودند!
درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی
تاریخچه کارآفرینی در اصل به خلقت بشر بر می گردد. عده ای معتقدند کارآفرینی از چند دهه پیش آغاز گردیده اما به نظرم این طور نیست؛ زیرا نمی توان منکر این شد که انسان ها در زمان های گذشته کارآفرین نبوده اند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3033
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی
مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی

مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی؛ استاد عالمِ عاملِ عاشق
تلاش و کوشش چندسال اخیر خبرگان حوزه بازاریابی، مسئولین، اساتید دانشگاهی، اصحاب صنعت و ارباب تجارت ایران عزیز به این جا رسیده است که در حال حاضر و در شرایط کنونی، ضرورت پرداختن به امر مارکتینگ و امور بازار بر همه ی مدیران شرکت ها و مسئولین حوزه ی اقتصادی کشور آشکار شده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2780
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.42 (6 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


دیجی کالا

دو برادری که با (دیجی کالا) میلیاردر شدند
مدیریت شرکت فروش آنلاین دیجی‌کالا به بررسی شکل‌گیری کسب و کار اینترنتی این دو برادر دوقلوی موفق و چگونگی تبدیل شدن دیجی‌کالا به شرکتی بزرگ با حدود ۴۵۰ کارمند پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
دیجی کالا نام یکی از وب‌گاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است.

ادامه مطلب نظرات (2) کلیک ها: 2227
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.42 (12 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


بازاریابی شبکه ای راهی نو برای مالکیت کسب و کار

زهرا احمدی- توجه به افزایش ظرفیت اشتغال در کشور و راه اندازی کسب و کارهای متفاوت جهت ایجاد شغل، یکی از دغدغه های اصلی مسئولین دولتی است و این مهم سبب شده است تا مدیران و ساست گذاران کشور به برنامه ریزی دقیق با رویکردی نوین و متناسب با شرایط موجود جامعه بپردازند.مدیران شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) به عنوان یکی از شرکت های حوزه بازاریابی شبکه ای

ادامه مطلب نظرات (3) کلیک ها: 10377
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


کمیته بازاریابی شبکه ای مرز سلامت بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی- همان طور که اطلاع دارید بازاریابی شبکه ای کار نوپایی است در ایران. این نوع فعالیت در ابتدا و در سال های پیش در قالب گلدکوئیست و غیر قانونی بوده است. با این شرکت ها در همان سال یعنی سال 86 تحت عنوان شرکت های هرمی برخورد شد زیرا کسب درآمد در آن ها مشروع نبود. سال 91 شرکت های قانونی در حوزه بازاریابی شبکه ای توسط مرکز اصناف وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2054
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.58 (12 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


کار تیمی مهم ترین عامل موفقیت در بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی- معتقد بود یکی از نقاط قوت شرکت پیوند علم IT با بازاریابی شبکه ای است و این موضوع در بلند مدت قطعاً باعث موفقیت شرکت خواهد شد. شرکتی که اولویت اصلی در محصولات قابل فروش خود را محصولات صنایع دستی قرار داده است؛ اما در ادامه با توجه به آیین نامه های مرکز امور اصناف در خصوص محصولات شرکت های بازاریابی شبکه ای، محصولات جدیدی را نیز به شرکت اضافه کرده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 6576
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


افزایش تولید ملی با صنعت بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی - شرکت میراث نفیس دست ها یکی از یازده شرکت دارای مجوز بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف ایران بوده و تاکنون بازاریابان زیادی تحویل جامعه نتورک ایران داده است و با محصولاتی از قبیل صنایع دستی توانسته سبد کالایی خود را برای مردم عرضه کند. متن مصاحبه ی مدیریت این شرکت با سایت MLMbook در فروردین سال 93 در سایت این مرکز انتشار داده شده است

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 6137
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

گفتگویی بامدیر کانون کارآفرینان همدان

زهرا احمدی- نصرت‌الله طاقتی ‌احسن، کارآفرین برتر استان همدان در حوزه خدمات با گرایش فرهنگ و رسانه که فعالیت خود را در سال 1383 با تأسیس هفته‌ نامه همدان ‌پیام و سپس تغییر ترتیب انتشار به روزنامه و تأسیس 2 چاپخانه در همدان و تبریز با 150 پرسنل آغاز کرده و در حال حاضر مدیریت کانون کارآفرینان استان همدان را بر عهده دارند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2903
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


بررسی جایگاه تبلیغات دیجیتال در ایران

در پرونده این هفته به بررسی جایگاه تبلیغات دیجیتال در ایران و میزان پذیرش آن توسط عموم پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاع درباره این نوع تبلیغات به گفت‌وگو با شایان شلیله که مدیر یکی از شرکت‌های موفق در این زمینه و تجارت الکترونیک است، نشسته‌ایم. او معتقد است به دلیل تبلیغات غیراستاندارد و غلط اینترنتی که در گذشته مرسوم بوده و البته هنوز هم استفاده می‌شود

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2194
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


شراکت کارآفرینانه و پیوستن به یک زنجیره کسب و کار

در گفت وگویی با دکتر روبن غنی پور کارشناس حوزه فرانچایز در ایران

کارآفرین ناب: فرانچایز چیست؟راجع به آن برای خوانندگان توضیح دهید.

بگذارید از یک پله عقب تر برایتان بگویم. من سال گذشته رکن سوم کسب و کار را وارد ایران کرده بودم و با این مدل به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شدم. منظور از مدل سوم یعنی 1.مدل کارمندی 2.مدل کارآفرینی و مدل سوم شراکت کارآفرینانه

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3012
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


مصاحبه اختصاصی مجله کارآفرینی ستکا با موسس شبکه تبلیغات

ایده هایی از بازار سنتی برای موفقیت در کارآفرینی نوین و استارتاپی

سه شنبه 93/11/07، تهران، اخبار رسمی: شایان شلیله، موسس شبکه تبلیغات  (Anetwork) و بنیانگذار جشنواره وب ایران، در گفتگو با مجله کارآفرینی «ستکا»،شبکه سازی، حمایت، صداقت و استاد- شاگردی را از الگوهای موفق

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2595

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر