خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
زنان موفق باید به مردم معرفی شوند

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان موفق از جمله کارآفرین باید به مردم معرفی شوند تا به عنوان الگو در جامعه مطرح باشند.

سید حمیده زرآبادی بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان استان قزوین افزود: زنان این سرزمین در طول 38 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری خوش درخشیده اند.
وی بر لزوم حمایت دولت از بانوان کارآفرین تاکید کرد و اظهار داشت:اگر مشکلات زنان فعال در جوزه اقتصاد را رفع کنیم، این قشر در حوزه کارآفرینی به موفقیت های دوچندانی دست پیدا می کنند.
زرآبادی در ادامه با بیان اینکه نقش زنان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: این قشر در تمامی ابعاد زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی حضوری گسترده و موثر دارند اما متاسفانه تلاش‌های آنان در برخی اوقات نادیده انگاشته شده و برخی از آنان از حداقل حقوق مادی و معنوی برخوردار هستند.
تماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های اقتصادی بانوان در کمک به معیشت خانواده، تاکید کرد: اگر این قشر از جامعه بدرستی حمایت شوند می‌توانند افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار داده و برخی از مشکلات ناشی از معیشت خانوارها کاهش را کاهش دهند.
زرآبادی با بیان اینکه برنامه هایی همچون نمایشگاه توانمندی زنان بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن شاخصه ها و برتری های زنان است، اظهار داشت: توانمندی های به نمایش گذاشته، الگویی شاخص و ارزشمند برای دیگر بانوان به شمار می آید.
وی در پایان با تبریک دهه مبارک فجر، به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این نقش این قشر در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور و تولید ثروت و کارآفرینی، فعالیت در عرصه های مختلف علمی و دانشگاهی، هنری، فرهنگی و مذهبی بی بدیل بوده است.

ایرنا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

به سایت خبری و تحلیلی کارآفرین ناب خوش آمدید

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید