خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برون‌سپاری توسط کسب‌و‌کارهای کوچک
برون‌سپاری توسط کسب‌و‌کارهای کوچک

۳ دلیل برای در نظر گرفتن برون‌سپاری توسط کسب‌و‌کارهای کوچک
برون‌سپاری تنها به شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای بزرگ محدود نمی‌شود. بسیاری از تجارت‌های کوچک نیز ممکن است به این نتیجه برسند که برون‌سپاری می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و حجم کاری برای کارکنان تمام وقت آن‌ها منجر شود. اما علی‌رغم وجود این مزایا، پشت سر گذاشتن ایده‌ی برون‌سپاری می‌تواند

برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا مشکل باشد که در بسیاری از موارد می‌تواند به معنای از دست دادن کنترل آن‌ها بر روی امور مختلف باشد.

در این جا به ۳ موضوع اشاره می‌کنیم که به موجب آن شما باید استفاده از برون‌سپاری را جهت رشد تجارت خود مورد توجه قرار دهید.
۱- می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.
استخدام پیمانکاران نسبت به استخدام کارمندان می‌تواند بسیار مقرون به صرفه‌تر باشد. اگرچه، باید مطمئن باشید که بودجه‌ی شرکت خود را در زمان در نظر گرفتن برون‌سپاری مورد توجه قرار می‌دهید. فعالیت‌های مرتبط با منابع انسانی یا مدیریت مالی می‌توانند به کارکنان برون‌سپاری اختصاص داده شوند. اما سِمت‌های شغلی که به داشتن دانش عمیق در مورد شرکت شما نیاز دارد، ممکن است برای پیمانکاران مناسب نباشد.
۲- می‌تواند به تجارت شما به منظور ایجاد تمرکز و بهره‌وری بیشتر کمک کند.
صاحبان و کارمندان کسب‌وکارهای کوچک اغلب مجبور هستند نقش‌های مختلفی را بر عهده بگیرند. همین مسئله می‌تواند به هدر رفتن وقت و ایجاد خطا و اشتباه منجر شود. اما به وسیله‌ی واگذار کردن برون‌سپاری یک فعالیت به خصوص به یک پیمانکار، شما مطمئن هستید که آن‌ها تنها بر روی کار مورد نظر متمرکز شده‌اند و از تخصص کافی به منظور به پایان رساندن آن برخوردارند.
پیش از استخدام کردن، مطمئن شوید که به درستی به بررسی صلاحیت و اعتبار پیمانکاران، پرداخته‌اید. با دقت، ویژگی‌ها و شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار دهید و به آزمایش دانش و مهارت‌های فنی آنها بپردازید.
۳- می‌توانید نظرات و عقاید متعصبانه را حذف کنید.
برای بسیاری از تجارت‌های در حال رشد، ایجاد یک فرهنگ منحصر به فرد برای شرکت و مشارکت در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تمایل دارند که در محل کار آن‌ها سطح بالایی از روابط وجود داشته باشد. اما زمانی که نوبت به تصمیم‌گیری‌های مالی می‌رسد، سیاست های اداری و عقاید شخصی می‌توانند سبب ایجاد قضاوت و پیشداوری گردد. استخدام کارمندان بصورت برون‌سپاری می‌تواند به حل این مشکل بپردازد. داشتن یک فرد بی‌طرف برای انجام کارها، می‌تواند در اطمینان بخشیدن به این مسئله به شما کمک کند که شما شخص بی‌طرفی را در اختیار دارید که به انجام امور مالی می‌پردازد.
مدیریت مالی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند به آسانی برون‌سپاری شود، اما برخی از تصمیم گیری‌ها نیاز به درک بیشتر از شرکت شما و نوع تجارت شما دارد. مطمئن باشید که انجام تصمیم‌گیری‌های اساسی را به پیمانکاران واگذار نمی‌کنید. برون‌سپاری باید به آزاد ساختن زمان شما منجر شود تا شما بتوانید بر روی فعالیت‌های کلیدی‌تر تمرکز کنید، بدون اینکه تجارت خود را به خطر بیاندازید.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید