خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 ۱۵کارآفرین صنعت ساختمان تجلیل شدند

دبیرکل اتاق تعاون در بیان شاخص های انتخاب کارآفرین برتر گفت:نوآوری ، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل ، کاهش هزینه های تولیدی نسبت به مشابه خارجی ، و زیست محیطی و اشتغالزایی از شاخص های مهم انتخاب کارآفرینان برتر است.
به گزارش تسنیم، در راستای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان  از 15کارآفرین برتر صنعت ساختمان تجلیل شد.
 در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در حوزه صنایع ساختمانی از 15 کارآفرین برتر در این حوزه با اهدای لوح و تندیس سپاس، قدردانی شد .
ماشاالله عظیمی، دبیرکل اتاق تعاون در بیان شاخص های انتخاب کارآفرین برتر گفت: نوآوری ، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل ، کاهش هزینه های تولیدی نسبت به مشابه خارجی ، خدمات پس از فروش ، رعایت استانداردهای زیست محیطی و اشتغالزایی  از شاخص های مهم انتخاب کارآفرینان برتر است.

 وی  با اشاره به حضور بیش از 800 شرکت داخلی در نمایشگاه شانزدهم صنعت ساختمان گفت : این گروه از تولید کنندگان در زمینه های مختلف صنعت ساختمان از جمله انواع سازه ها ، نما ، در و پنجره ، درهای ضدسرقت ، انواع عایق ، بتن ها و مصالح ساختمانی نوین ، رنگ و سایر لوازم زینتی ساختمان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند که درنهایت کمیته علمی اتاق تعاون 15 نفر از مدیران این شرکت ها را به عنوان کارآفرینان برگزیده معرفی کرده است .
به گزارش تسنیم، شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در 24 گروه کالایی در بیش از 100 رشته و صنف بویژه در بخش های مربوط به عایق های نوین با تکیه برفناوری نانو ، مصالح پایه برای احداث ساختمان های سبز با هدف صرفه جویی در انرژی و روش های مقابله با زلزله به نمایش گذاشتند .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید