خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جذب بهترین نیروها برای یک استارتاپ
جذب بهترین نیروها برای یک استارتاپ

۵ نکته برای جذب بهترین نیروها برای یک استارتاپ
استخدام یک نیروی منحصر به فرد می‌تواند به رشد یا شکست یک استارتاپ نوپا منجر شود. کارمندان جدید نه تنها می‌توانند باعث مصرف نقدینگی شوند بلکه می‌توانند

به میزان زیادی بر فرهنگ شرکت نیز تاثیرگذار باشند. بنابراین، شناسایی و استخدام اولین کارمندان، یکی از مهم‌ترین تصمیمات کارآفرینان محسوب می‌شود. در اینجا به نکات کلیدی به منظور شناسایی و استخدام بهترین نیروها برای یک استارتاپ نوپا اشاره می‌کنیم.

۱- بطور مداوم کانال‌های ارتباطی خود را به منظور کشف استعدادهای منحصر به فرد توسعه دهید.
بسیاری از کارآفرینان، جستجو برای یافتن استعدادهای جدید را تا زمانی که واقعا تصمیم به استخدام نیروی جدید داشته باشند ، آغاز نمی‌کنند. ممکن است برخی از کارآفرینان به اندازه‌ی کافی خوش شانس باشند و بتوانند به سرعت به شناسایی و استخدام بهترین افراد برای تیم خود بپردازند در حالی که سایرین ممکن است ماه‌ها به دنبال پر کردن جای خالی و کلیدی برای فرد مورد نظر در شرکت خود باشند .
به منظور جلوگیری از به تعویق افتادن روند استخدام نیروی جدید، استارتاپ‌ها باید همیشه به دنبال استعدادهای جدید باشند که ترجیحا از روحیه‌ی کارآفرینی نیز برخوردار باشند.
۲- دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.
به عنوان بنیانگذار یک شرکت، شما باید قادر باشید تا قاطعانه به ارائه‌‌ی دیدگاه‌های بلند مدت خود بپردازید. درک کردن دید کلی شما از جانب کارمندان و حمایت دائمی‌ از آن‌ها می‌تواند استارتاپ شما را به پروژه‌ای ارزشمند برای کارمندان بالقوه تبدیل کند.
۳- به آزمایش مهارت‌های واقعی افراد بپردازید (نه گواهینامه و یا مدرک آنها )
در طول مصاحبه به راحتی می‌توان به اعتبار، صلاحیت و توانایی‌های یک فرد پی برد. از طرف دیگر بسیار مهم است تا در مورد رزومه‌ی کاری و تجربیات فرد نیز صحبت شود زیرا “مهندس بودن در یک شرکت” و یا “طراح بودن در شرکت دیگر” ، نمی‌تواند شما را به سمت به مهارت‌های حقیقی شخص مورد نظر برای استخدام هدایت کند.
می‌توان از طریق مصاحبه، به آزمایش مهارت‌های واقعی افرادی که نمی‌شناسید، بپردازید و به آن ها یک تکلیف یک ساعته محول کنید. این روند می‌تواند از یک فعالیت ساده تا انجام یک فعالیت پیچیده‌ و با توجه به مهارت‌های شخص مورد نظر متغیر باشد.
۴- مزایای واقعی را به کارمندان خود را پیشنهاد دهید.
به منظور استخدام و حفظ موثر بهترین استعداد، استارتاپ‌ها باید به ارائه‌ی مزایای واقعی به نیروهای خود بپردازند. یکی از مزایای قدرتمند برای کارمندان، دادن سهمی از شرکت (یا حق مالکیت) به آن ها است که انگیزه‌های فرد موسس و کارمندان را در یک راستا قرار می‌دهد. علاوه بر حق مالکیت، مزایای ساده و دوستانه‌ی دیگری مانند غذا و یا تخصیص فن‌آوری‌های پیشرفته به کارمندان نیز می‌تواند در استخدام استعدادها موثر باشد.
۵- تسلیم نشوید.
در نهایت، نکات مهمی که در جذب اعضای یک تیم بی‌نظیر به شما کمک کرده‌اند، باید برای مدت طولانی پس از عقد قرارداد نیز ادامه داشته باشند. انتظارات تیم شما در اولویت بوده و بسیار با ارزش هستند. با توجه به این انتظارات ، شما می‌توانید به حفظ یک تیم پراشتیاق و با انگیزه بپردازید. و یک تیم باانگیزه به معنای داشتن یک استارتاپ سالم است.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

به سایت خبری و تحلیلی کارآفرین ناب خوش آمدید

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید