خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور گفت: استخدام در سیستم دولتی مانع کارآفرینی در جامعه می شود و موجب نابودی استعداد ها می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سورنا ستاری شامگاه دوشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استخدام در سیستم دولتی مانع کارآفرینی در جامعه می شود، اظهار داشت: استخدام در سیستم دولتی موجب نابودی فرزندان می شود ومانع تحقق کار افرینی می شود.

وی بیان کرد: تحقق کارآفرینی و خلق ایده های نو در فضای کسب و کارهای خارج از سیستم دولتی و بر پایه علم و دانش ایجاد می شود.


نیروی جوان تحصیل کرده پایه اقتصاد دانش بنیان است
وی تاکید کرد: نیروی جوان تحصیل کرده پایه اقتصاد دانش بنیان است.

 معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور تاکید کرد: اقتصاد متکی به نفت نمی گذارد اقتصاد رشد کند و مانند بچه پولداری است که دستش را در جیب پدرش کرده است.

وی بیان کرد: اقتصاد پویا در دیگر کشور ها بر پایه نفت و منابع زیرزمینی ایجاد نشده است بلکه بر پایه دانش و علم و توسعه شرکت های دانش بنیان محقق شده است.

 معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در صنعت جدید دودکش معنا ندارد، بیان کرد: اقتصاد امروز در دنیا بر پایه علم و شرکت های دانش بنیان مطرح است و باید این شرکت ها در کشور توسعه یابند.


دوره صنعت دودکش گذشته است
 معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور گفت: دوره صنعت دودکش گذشته است و با نابودی محیط زیست نمی توان اشتغال ایجاد کرد.

وی گفت: با توسعه شرکت های دانش بنیان جدا از حفظ محیط زیست می توان اشتغال قابل توجه در سطح کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد نفتی جلوی پیشرفت و توسعه کشور را گرفته است، بیان کرد: اقتصاد نفتی می آموزد که همه چیز با پول درست می شود، حتی مدریت غلط را نیز می توان با پول درست کرد.

 معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید برای توسعه و پیشرفت کشور در مسیر تکنولوژی و فناوری حرکت کرد و این مهم با دانش اولیه و تلاش و کوشش ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه موجب ارتقای کشور در تمام بخش ها می شود.

وی بیان کرد: امروزه بزرگ ترین شرکت ها مربوط به فولاد و پتروشیمی ها نیستند بلکه که مربوط به شرکت های دانش بنیان هستند که فروش شرکت های دانش بنیان در سطح کشور به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

 معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهوربیان کرد: حوزه آی تی یکی از مهمترین ظرفیت ها در بخش اشتغال و کسب درامد است و در حال حاضر ۴۷ میلیون نفر در سطح کشور کاربر اینترنت هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید