خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار مرکزی گفت: با وجود شرایط اقتصادی کنونی کشور، کارآفرینان مشاغل خانگی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و پیشرو هستند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی آقازاده در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین شهرستان فراهان در شهر خنجین، اظهار داشت: طی ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی شیر زنان ایران نشان دادند که چگونه با ایجاد مشاغل خانگی و استفاده از موقعیت های موجود و بهینه سازی فضای اقتصادی کشور در زمینه احیای اقتصاد و زدودن رنگ ناامیدی در خانواده و جامعه تاثیر گذار هستند.

استاندار مرکزی افزود: حضور فعالانه بانوان در این نمایشگاه و عزم راسخی که برای توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال دارند و استفاده از فرصت هایی که در اختیارشان قرار گرفته و ارائه محصولات با کیفیت در این نمایشگاه، نشان از قدرت و توانایی بانوان در حوزه ایجاد اشتغال خانگی و توسعه اقتصاد در خانواده و جامعه دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: با ایجاد این گونه نمایشگاه‌ها ضمن حمایت از دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در حوزه های اقتصادی  پشت سر بگذاریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: البته متولیان حوزه اشتغال و اشتغال خانگی در دولت هم باید برای رفع مشکلات این فعالان تمام تلاش خود را به کار گیرند و حمایت لازم از این کارآفرینان صورت پذیرد.

وی بیان داشت:  قطعا مردم و مسئولین با انسجام و در کنار یکدیگر قرار گرفتن می توانند مشکلات اقتصادی که کشور هم اکنون با آن دست به گریبان است را پشت سر بگذارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید