خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین اردوی دوست علمی دانش آموزان نخبه البرزی با محوریت کارآفرینی و توسعه پایدار روز دوشنبه در مرکز رفاهی – آموزشی ایران مهرآموزش و پرورش ناحیه 4 واقع در مهرشهر کرج آغاز شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان البرز دراین اردو گفت: اردوی دوست علمی با محوریت کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار به همت بنیاد نخبگان استان برنامه ریزی شده است .
ابوالفضل شاه بیگ از اهداف اصلی طرح دوست علمی را مدیریت و انتقال دانش و مهارت در میان استعدادهای برتر و دانش‌آموزان مستعد، افزایش حس خودباوری، منزلت اجتماعی و افزایش انگیزه به دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط علمی و فرهنگی ذکر کرد.
وی اظهارداشت: برای اجرای این طرح نشست های مختلفی با مدیران آموزان و پرورش ، اساتید و بنیاد علمی نخبگان البرز برگزار شد.
وی یکی از اقدامات انجام شده در این اردوی علمی را ایجاد نشاط دربین دانش آموزان نخبه البرزی عنوان کرد و خاطرنشان شد: در این دوره 40 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان البرز حضور دارند.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان البرز منزل دانش‌آموزان با استعداد در استان است تا با روی باز از آنها استقبال کرده و و همواره می کوشیم تا در رشد و شکوفایی آنها موثر باشیم.
معاون بنیاد نخبگان البرز نیز در این اردو گفت: یکی از بهترین و موفق‌ترین برنامه‌های بنیاد نخبگان استان، برگزاری اردوی دوست علمی است که امسال چهارمین دوره آن با همکاری اداره‌کل آموزش‌ و پرورش البرز برای 40 دانش‌آموز دختر پایه نهم به دهم به مدت دو روزاجرایی شده است.
بابک طالبی اظهار داشت: آموزش و تقویت روحیه کارآفرینی اجتماعی و پرورش شهروندان خوب و کم‌هزینه برای جامعه از اهداف این برنامه است.
وی تصریح کرد: این برنامه اردویی به بسترسازی بهتر برای ایجاد ارتباط بین نخبگان و استعدادهای برتر و شبکه‌سازی ونخبگانی کمک شایانی می‌کند.
وی اضافه کرد: در این برنامه جمعی از رتبه‌های برتر کنکور سال‌های اخیر استان و برگزیدگان المپیاد به عنوان دوست علمی در کنار دانش‌آموزان در مدت دو روز حضور خواهند داشت تا ضمن راهنمایی و مشاوره دانش‌آموزان در خصوص نحوه مطالعه و برنامه‌ریزی درسی، در فضایی صمیمی ارتباط و دوستی علمی با دانش‌آموزان برقرار کنند و از این طریق در تقویت روحیه و نشاط علمی آنان تأثیرگذار باشند.
وی گفت: در این برنامه چند نفر از اساتید برجسته حوزه کارآفرینی و توسعه پایدار استان نیز مفاهیم مرتبط با این حوزه‌ها را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا شرکت‌کنندگان در ادامه تحصیل خود به مقوله‌های بسیار مهمی مانند کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه‌پایدار نیز توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: در طول اجرای طرح دوست علمی، کارگاه های آموزشی و برنامه‌های تفریحی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: با اجرای این اردوهای علمی به دنبال تقویت روحیۀ وطن‌دوستی و مسئولیت‌پذیری در بین مستعدان‌برتراستان هستیم و از دانش آموزان نخبه نیز حمایت می کنیم.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد که حدود 5 هزار نفر آن در 17 مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید