خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: کمیته های کارآفرینی ایثارگران با هدف اشتغالزایی برای کسانی که بار سنگین جهاد را در دوره ای از تاریخ کشور به دوش کشیده اند، باید در این استان تشکیل شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، رضا حسینی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رعایت قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه های دولتی ضروری است، افزود: تشکیل این کمیته ها در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال، رفاهی و خدمات درمانی می تواند زمینه ساز توسعه منطقه ای شود.
وی اضافه کرد: مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی باید در راستای کارآفرینی و برنامه ریزی برای تولید مشاغل جدید ایده های نوین ارائه بدهند.
وی بیان کرد: حیثیت و موجودیت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و تلاش های رزمندگان و ایثارگران بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیوند معنوی مردم و مسوولان در سایه خدمت صادقانه دستگاه های اجرایی میسر است، بیان کرد: خدمات اداره ها باید به رضایتمندی مردم و تربیت سرمایه های اجتماعی در جامعه منجر شود.
حسینی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی در منطقه از چالش های مهم است، افزود: وحدت و انسجام دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات صادقانه کشور را از این گردنه عبور می دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج هزار دانشجوی خانواده شهدا و ایثارگر در این استان در حال تحصیل است، گفت: یکهزار و 589 نفر از سال 1394 تاکنون از تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی بهره مند شده اند.
مهدی فعال افزود: یکهزار و 722 نفر نیز بین سال های 1394 تاکنون در دستگاه های دولتی آذربایجان غربی استخدام شده اند.
گفتنی است، مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم دفاع از کیان اسلامی کرده اند؛ همچنین 125 هزار نفر ایثارگر و رزمنده و خانواده آنها در این استان وجود دارد که همیشه در همه صحنه ها به صورت گسترده حضور دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید