خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار تهران در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفت وگوی پایتخت اظهارداشت: کارآفرینی بویژه برای زنان از جمله مهمترین اقدامات شهرداری است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، سید محمد علی افشانی در این مراسم گفت: زنان 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند اما نتوانسته ایم در مدیریت، تولید و اشتغال حق آنان را به این اندازه ادا کنیم، درحالی که اگر مدیریت در اختیار بانوان باشد کارها سالم تر انجام می شود.
وی اشتغالزایی را نجات دهنده جامعه از شرایط کنونی دانست و افزود: باید نگاهمان را از چاه نفت برداریم و با پرهیز از تک محصولی و خام فروشی، به سمت کارهای توسعه ای پیش برویم.
افشانی در ادامه با اشاره به نقش توسعه اشتغال بویژه توانمندی زنان با کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: شهرداری یکی از متولیان برطرف کردن آسیب های اجتماعی است و دراین خصوص نیز متولیان و سازمان های دیگر همکاری خود را باید داشته باشند.

18 درصد پرسنل و 16 درصد مدیران شهرداری را زنان تشکیل می دهند
شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه 18 درصد پرسنل و 16 درصد مدیران شهرداری را زنان تشکیل می دهند گفت: 30 درصد از اعضای 21 نفره شورای شهر تهران را زنان تشکیل می دهند.
امانی به حضور بانوان در پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی اشاره و بیان کرد: حضور خانواده ها و زنان در یک رفتار زیبا در ورزشگاه آزادی صورت گرفت که باعث شد عزم، اراده و همت ملی در بازی های جام جهانی داشته باشیم و این حداقل مطالبات بانوان بود که به تحقق رسید.
وی افزود: زنان نقش بسزایی در جامعه دارند و بسیاری از امور را بخوبی پیش می برند.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه زنان از دولت و مردان صدقه نمی خواهند تصریح کرد: درحال حاضر نیمی از مملکت را زنان تشکیل می دهند و هرجایی که زمینه سازی و اعتماد صورت گرفت، زنان می توانند در چرخه تولید، اقتصاد و معنویت کشور تاثیرگذار باشند.
نمایشگاه عرضه تولیدات پوشاک زنان با عنوان پوشاک اسلامی تا 22 شهریورماه جاری از ساعت 10 تا 21 در محل بوستان گفت وگوی پایتخت دایر خواهد بود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید