خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه میانگین سنی کارآفرینان به شدت در حال کاهش است، گفت: امروز بزرگترین کارآفرینان دارای میانگین سنی ۲۲ سال و ۲۳ سال است که نشان می‌دهد زمینه بروز استعدادها فراهم شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، نفرات برتر تهرانی کنکور سراسری و مدال‌آوران المپیاد جهانی زیست‌شناسی امروز طی مراسمی در مدرسه شهدای هفتم تیر تجلیل شدند.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: این روزها در آموزش و پرورش فصل برگزاری مسابقات و المپیادهاست و شاهد حضور دانش‌آموزان توانمند در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش امروز باور دارد که هر دانش‌‌آموز دارای توانمندی و قابلیت‌های ویژه خودش است که باید در تعلیم و تربیت، شناسایی شده و زمینه بروز و شکوفایی آنها فراهم شود.

زرافشان افزود: به عنوان مثال، همزمان با این مراسم، جشنواره خوارزمی در حال برگزاری است تا به شناسایی دانش‌آموزانی که در عرصه علم و فناوری دارای رتبه و مقام هستند، بپردازد؛ همچنین در مسابقات فرهنگی و هنری، استعدادهای فرهنگی و هنری شناسایی می‌شوند.

وی به ورود برخی دانش‌‌آموزان در عرصه کارآفرینی اشاره کرد و ادامه داد: ما از دوره ابتدایی و اول متوسطه دانش‌آموزانی داریم که توانستند وارد عرصه کارآفرینی شوند و دانش‌آموزانی که در فضای مجازی بازارچه کارآفرینی ایجاد کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه میانگین سنی کارآفرینان به شدت در حال کاهش است، گفت: امروز بزرگترین کارآفرینان دارای میانگین سنی ۲۲ سال و ۲۳ سال است که نشان می‌دهد زمینه بروز استعدادها فراهم شده است.

وی ادامه داد: استعدادهای خوب دانش‌آموزان ما در حال شکوفایی است و امروز جلسه تجلیل از آنهاست و قرار است این دانش‍موزان وارد عرصه دانشی دیگر به نام دانشگاه شوند.

زرافشان تصریح کرد: اگر دانشگاه صرفاً جایگاه دانش باشد خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد اما اگر محلی برای ترکیب دانش و عمل باشد، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد؛ در رویکرد جدید آموزش و پرورش هم در کنار آموختن، به کار بستن مطرح هست که نتیجه آن توسعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران به لحاظ تعداد مهندس دارای رتبه سوم و چهارم است است، اظهار کرد:  رشته‌های مهندسی نقش بالایی در توسعه دارند اما اگر این تعداد نتوانند شرایط کشور را مهیا کنند فقط دانش اندوزی‌ را انجام دادند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما امروزه در عرصه بین‌المللی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیریم و  کشوری موفق است که بتواند خود و توانمندی‌هایش را نشان دهد.

وی اضافه کرد: رقابت و فعالیت‌ها در عرصه‌های نوآوری، فناوری و اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در همه اینها نیازمند آموزش و پرورش و دانشگاه مطلوب است یعنی دانشگاه و آموزش و پرورش عوامل مبنایی است و اول باید فراهم شود تا سایر بخش‌ها کار خود را به خوبی انجام دهند.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید