خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم تمدید شد. علاقه‌مندان تا تاریخ ۳۱ شهریورماه فرصت دارند از طریق وب‌سایت استارت‌آپ جاده ابریشم در این رویداد ثبت‌نام کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، استارت‌آپ جاده ابریشم در سال ۹۶ توسط گروهی از کارآفرینان جهت کمک به کارآفرینان ایرانی تاسیس شد. این رویداد باهدف ارتباط ایران با جوامع بین‌المللی، به اشتراک گذاشتن دانش و گسترش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شکل‌گرفته است. برنامه ۱۰۰ راه ابریشم، برای کشف ۱۰۰ استارت‌آپ برتر سراسر ایران طراحی شده است. در این برنامه استارت‌آپ‌های برتر  از بین ۱۰۰ استارت‌آپ کشف‌شده انتخاب می‌شوند و برای استارت‌آپ‌های منتخب ۱۰۰ روز برنامه شتاب‌دهی آنلاین انجام خواهد شد.

این رویداد اولین و بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی استارت‌آپی ایران است که در دو قسمت «تور استارت‌آپی» و «رویداد فینال» برگزار می‌شود.  دومین تور استارت‌آپی جاده ابریشم، امسال از ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز از پنج شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان عبور می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه علاوه  بر آشنایی با برخی از موفق‌ترین کارآفرینان بین‌المللی، سرمایه‌گذاران باتجربه، با نحوه ارایه در سطح بین‌المللی آشنا می‌شوند و این فرصت را پیدا می‌کنند تا سطح فعالیت‌های حرفه‌ای خود را ارتقا دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید