خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال تاکنون در راستای طرح‌های بوم گردی، گردشگری و صنایع دستی توانسته ۲۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال را مصوب کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی صندوق کارافرینی امید استان گلستان، پهلووری در نشست مشترک بررسی مشکلات اشتغال روستایی در راستای اعطای تسهیلات بوم گردی ،گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال تاکنون در راستای طرحهای بوم گردی، گردشگری و صنایع دستی توانسته 251 طرح با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد ریال را مصوب کند.

وی افزود: از این 251 طرح 234 طرح به مبلغ 29 میلیارد ریال پرداخت شده و بقیه در حال اخذ ضمانت و پرداخت است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تصریح کرد: یکی از راحت‌ترین راه‌های اشتغال روستایی، بوم‌گردی است که دهیاران باید این موضوع را تشویق کنند‌.

پهلووری خانه‌های روستایی و سنتی قدیمی در روستاها را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: باید خانه‌های سنتی روستا تجهیز و اصلاح شود تا گردشگران به روستاهای گلستان ورود کنند و جاذبه گردشگری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات روستایی برای اشتغال و صنایع دستی و گردشگری 6 درصد است، اظهار کرد: این تسهیلات فرصت معرفی غذاهای روستایی و آداب را به مردم فراهم و امکان فروش صنایع دستی برای روستاها را بیشتر می‌کند.

کریمی، مدیر کل میراث فرهنگی  ،صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه توجه به ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی و توسعه بوم‌گردی یکی از اهداف اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در تلاش است با تدوین برنامه‌ای مدون در حوزه اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستایی و طبیعی، گام‌های موثری را در راستای تقویت ظرفیت‌های این حوزه بردارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید