خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار مرکزی گفت: 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید امسال برای حمایت از واحدهای تولیدی به این استان اختصاص یافته است که نسبت به تسهیلات اعطایی مدت مشابه قبل 30 درصد افزایش دارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، سید « علی آقازاده » روز چهارشنبه در کارگروه ایجاد رونق در واحدهای کوچک و متوسط استان مرکزی در اراک، افزود: رقم تخصیصی تسهیلات رونق تولید این استان با توجه به جایگاه اقتصادی و کشاورزی استان محدود است و پاسخگوی تمامی نیازهای متقاضیان نیست.
وی بیان کرد: 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال گذشته به استان اختصاص یافت که این سهم با توجه به جایگاه ویژه ای که استان در عرصه صنعت و کشاورزی کشور چاره ساز نیست.
استاندار مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع بانکی می طلبد که سهم جذب تسهیلات رونق تولید استان تا پایان افزایش یابد.
آقازاده افزود: جذب تسهیلات رونق تولید و تزریق ایند منابع مالی به اقتصاد استان باید توسط بخش های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و جهاد کشاورزی پی گرفته شود.
وی یادآور شد: بانک ها در اسرع وقت نسبت به جذب تسهیلات اقدام کنند و بانک های خصوصی نیز باید با جدیت پای کار بیایند.
استاندار مرکزی گفت: تعهد اشتغالزایی دولت در سال جاری یک میلیون و 50 هزار نفر فرصت شغلی پایدار است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، احتمال ریزش نیرو در برخی واحدهای تولیدی وجود دارد.
آقازاده افزود: وظیفه ذاتی بانک ها است که با تعامل و همکاری بیشتر بکوشند کشور از شرایط سخت عبور کنند زیرا بانک ها جلودار کاروان همکاری اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال هستند.
وی اظهار اشت: عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به صورت ماهانه در نشستی بررسی شود و عملکرد مطلوب و ضعیف آن ها در بوته نقد قرار می گیرد.
استاندار مرکزی گفت: بانک های استان در سال جاری همکاری مطلوبی با واحدهای تولیدی داشته اند و این روند با همکاری بیشتر ادامه یابد.
2 هزار و 800 واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید