خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، نشستی تحت عنوان «فرصت‌های نوین کسب‌و‌کار در زیست‌بوم استارت‌آپی ایران» برگزار می‌کند. این نشست با حضور نمایندگان شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و دیگر فعالین حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا ، محمدی، عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با عنوان «مروری بر تجربیات جهانی شرکت‌های استارت‌آپی» در این نشست سخنرانی خواهد داشت. اولین پنل این برنامه «ارایه تجربیات استارت‌آپ‌های موفق» خواهد بود که با حضور«مجید دهبیدی‌پور، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف» برگزار می‌شود. پنل دوم این رویداد با حضور «محمود کریمی، مدیر کارخانه نوآوری و رضا زرنوخی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر» با عنوان «ارایه تجربیات نمونه‌های موفق شتاب‌دهنده و صندوق سرمایه‌گذاری» برگزار خواهد شد.

این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز دوشنبه ۲ مهرماه سال جاری و در محل کارخانه نوآوری برگزار خواهد شد. ثبت‌نام برای حضور در این نشست از طریق سایت نشست و به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید