خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«فریلند» اولین رویداد اصول فریلنسینگ در منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، در این رویداد «محمدباقر اثنی‌عشری» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور، این روند جدید در بازار کار را راه‌حل بسیاری از کمبود‌های فعلی بازار دانست و وعده داد این سازمان در زمینه‌هایی مانند تامین اجتماعی، بیمه، مالیات و قرارداد به جامعه آزاد کاران ایران کمک خواهد کرد.

امیر ناظمی، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیز روامداری را عاملی موثر در جذب طبقه خلاق امروز در ایران دانست و بر نقش مهارت‌های اجتماعی در توسعه کسب‌وکار فریلنسر‌ها تاکید کرد.

در این رویداد که به ابتکار تیم پونیشا، بزرگ‌ترین پلتفرم فریلنسینگ ایران، در منطقه آزاد انزلی برگزار شد چهر‌ه‌هایی از طراحان، برنامه‌نویسان، رسانه‌ها و توان یابان حضور داشتند و ابعاد مختلف تاثیر دورکاری و فریلنسینگ را بر زندگی روزمره جامعه امروز ایران بررسی کردند.

بیش از ۵۵۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد حاضر شدند که نیمی از این افراد از خارج استان گیلان آمده بودند، همین‌طور ۱۴۵۰ نفر رویداد را به‌صورت آنلاین دنبال کردند.

در کنار این رویداد، نمایشگاهی از استارت‌آپ‌های B2C برگزار شد، ۳۰ استارت‌آپ محصولات و خدمات خود را در خلال برنامه به مراجعه‌کنندگان معرفی کردند.

۸ ارایه، ۵ کارگاه و یک پنل در ارتباط با مزایا و مشکلات فریلنسینگ در طول روز برگزار شد. ارایه‌کنندگان عمدتا از مدیران و موسسان کسب‌وکارهای شناخته‌شده یا فریلنسرهای شناخته‌شده در کشور بودند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید