خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اقتصادى استاندار گفت: حمایت از کارآفرینی راهکاری برای حل موضوع اشتغال است و در این راستا هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری در حمایت از تولید و کارآفرینان پذیرفته نیست.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال افزود: با دادن اختیارات بیشتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مسئولان استانی شرایط بهتری برای تصمیم گیری ایجاد شده که باید از آن استفاده کنیم.
او اضافه کرد: با داشتن اختیارات بیشتر دیگر سهل انگاری و کم کاری از مسئولان قابل قبول نیست و باید تلاش ما بیشتر شود تا کار‌ها با سرعت بهتری انجام شود.
معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: با کمک بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید نحوه پرداخت تسهیلات با روش‌های بهتری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
حبیبی یادآور شد: با توجه به شرایط حساس کشور باید عزم همه مسئولان بر حمایت جدی از کارآفرینان باشد تا هیچ متقاضی کارآفرینی احساس نکند بانک مانع فعالیت است.
او اظهار داشت: امروز هر کسی که برای اشتغال و تولید و کارآفرینی در کشور تلاش می‌کند باید با جدیت حمایت شود و کار ها، رفع تکلیف تلقی نشود.
حبیبی گفت: اگر بانک‌ها در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند و عزم آن‌ها حمایت واقعی از تولیدکننده و کارآفرینان باشد می‌توانیم با کم کردن مشکلات اقتصادی به رونق اشتغال هم کمک کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید