خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از ۲۲۰۰ کانون فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور فعال هستند و از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز کانون کارآفرینی در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.


به گزارش کارآفرین ناب، محمد هادی امین ناجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قبول داریم که باید برای پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی در دانشگاه پیام نور تلاش کنیم، اظهار کرد: تعداد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور کم‌تر نیست اما جا دارد که بسیار بیشتر شود.

وی ادامه داد:عدم الزام حضور دانشجو در دانشگاه پیام نور موجب می‌شود تشکل‌های دانشجویی کمرنگ شده و نتوانند جمعیت مناسبی را جذب کنند. ما به طوری جدی در تمام واحدهای دانشگاه پیام نور به دنبال این موضوع هستیم تا خمودگی که در نتیجه وضعیت اقتصادی طی دوسال اخیر در دانشگاه اتفاق افتاد را اصلاح کنیم تا به دنبال آن کانون‌های فرهنگی را فعال کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی کانون کارآفرینی از اول سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با توجه به نیاز کشور در دانشجویان سمت و سویی ایجاد کنیم که پس از پایان تحصیل آماده ورود به بازارکار شوند.

امین ناجی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سال رشد کانون‌های فرهنگی و تشکل های دانشجویی برای دانشگاه پیام نور باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید