خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از تحقق ۸۲ درصدی پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی به ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، «سعید مازندرانی» در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: مرحله اول ابلاغ اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی به استان ۱۶۲ میلیارد تومان بود که ۸۱ میلیارد تومان آن به بانک کشاورزی و مابقی آن بین بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به طور مساوی تقسیم شد و تاکنون ۱۳۳ میلیارد تومان از طریق این بانک ها به طرح های اشتغالزای روستایی پرداخت شد.

وی در خصوص عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار و ۴۷۱ طرح به ارزش ۲۴۶ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵ هزار نفر به بانک کشاورزی معرفی شد که ۸۰۰ پرونده به ارزش ۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شدند که تحقق ۹۸ درصدی اعتبارات ابلاغی به این بانک را نشان می‌دهد.

مازندرانی افزود: بانک توسعه تعاون نیز با پرداخت ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۷۴ طرح با اشتغالزایی ۶۸۸ نفر، تحقق ۷۸ درصدی اعتبارات ابلاغی را انجام داده است. ۱۹۰۰ طرح به ارزش ۹۸۴ میلیارد ریال به این بانک معرفی شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان تصریح کرد: یک هزار و ۵٠ پرونده به مبلغ ٨٢۴ میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی هزار و ۶٣٩ نفر به پست بانک معرفی شد که ٣۶۶ پرونده به مبلغ ١٩۵ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات و اشتغالزایی ۵١١ نفر شدند. پست بانک ٧٢ درصد تعهد تسهیلاتی خود را محقق نموده است.

وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز با پرداخت تسهیلات به مبلغ ١٣٣ میلیارد ریال به ۴٩٣ طرح، موجب اشتغالزایی برای ۵٩٢ نفر و تحقق ۴٩ درصدی اعتبارات ابلاغی به این صندوق شد. ٧٨۶ پرونده به ارزش ۴٨٠ میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی شد.

مدیرکل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی از اعتبارات روستایی ۱۴ میلیارد تومان به شرکت های تعاونی تعلق گرفت.

مازندرانی همچنین یادآور شد: ۸۱ تعاونی ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات تقاضا کردند که ۳۸۲ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید