خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: درنیمه نخست امسال 3 هزار و 346 شغل جدید از سوی دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، حفیظ الله فاضلی در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان امسال متعهد به ایجاد 11 هزار شغل جدید هستند که با گذشت 6 ماه از سال نسبت به تحقق این برنامه عقب هستیم.
وی ادامه داد: برخی دستگاه های اجرایی هنوز آمار اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت نکرده و چنانچه این آمار وارد سامانه شود میزان اشتغال ایجاد شده واقعی تر می شود.
فاضلی، تعداد بیکاران این استان را 63 هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود نیمی از این افراد را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به علت بالا بودن نرخ بیکاری در استان اظهار داشت: نبود فرهنگ کارآفرینی، بی توجهی به ظرفیت های نسبی استان به ویژه در بخش گردشگری و کشاورزی، نبود فرهنگ همکاری و تعاون و ناهماهنگی بین رشته های دانشگاهی و نیاز بازار کار از جمله این عوامل است.
فاضلی افزود: با این وجود دولت با اجرای طرح های اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و عشایری در تلاش است تا رشد نرخ بیکاری را مهار کند.
گفتنی است، براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال 22.8 درصد اعلام شده و این استان را در ردیف نخست بیکاری کشور قرار داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید