خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بسته حمایتی جدید وزارت صنعت و معدن برای واحدهای تولیدی گفت: خرده شهرک‌ها ۸۰ درصد جرائمی که کارآفرین‌ها داشتند یا با رقم کمتری دریافت و یا با اقساط بلندمدت ۶۰ ماهه دریافت کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، صادق نجفی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی پارچه مبلی در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: واحدهای تولیدی هم به لحاظ تأمین آب هم از نظر تأمین ارز و نقدینگی با مشکل روبه‌رو هستند.

وی بیان کرد: در این شرایط باید فضای کسب و کار را برای واحدهای تولیدی مهیا کنیم تا با مشکل روبرو نشوند، قابل قبول نیست که بیش از چند ماه است که ماشین‌آلات در گمرک مانده و بخشی از این واحد در حوزه رنگرزی هنوز راه نیفتاده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعالیت واحد تولیدی پارچه مبلی در قرچک ادامه داد: در حال حاضر در این واحد 180 نفر در حال انجام کار هستند که حدود 5.2 میلیون مترمربع از پارچه‌های رو مبلی را وارد می‌کردیم و در حال حاضر ظرفیت این واحد 4.5 میلیون مترمربع است یعنی 90 درصد بیش از آن چیزی که در کشور نیاز داریم می‌باشد و در حال حاضر واردات این نوع کالاها را ممنوع کردیم.

نجفی با بیان اینکه بخشی از مواد اولیه وارداتی هستند که خوشبختانه با پیگیری این مشکل حل شده و به زودی ارز را هم وارد می‌کنند تصریح کرد: از لحاظ نقدینگی مدیریت می‌کنیم و قول پیگیری می‌دهیم که به نتیجه مناسب برسد.

وی افزود: اخیرا 200 میلیارد تومان با بانک صنعت و معدن توافق کرده‌ایم تا حدود 10 تا 13 درصد تسهیلات در اختیار واحدها قرار دهند و خوشبختانه آیین‌نامه تبصره 18 هم تصویب و ابلاغ شد که از اینجا هم 10 درصد تسهیلات داده می‌شود که جزو مواردی است که با همین تبصره‌ها در اختیار واحدها قرار داده می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: علاوه بر این یک بسته حمایتی هم وزارت صنعت و معدن ارائه داده که در آن پیشنهادهای متعددی شده از جمله اینکه خرده شهرک‌ها 80 درصد جرائمی که کارآفرین‌ها داشتند یا با رقم کمتری دریافت و یا با اقساط بلندمدت 60 ماهه دریافت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید