خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود تحول در بازار اشتغال را مستلزم به حرکت درآوردن چرخ کارآفرینی دانست و گفت: باید از ظرفیت دانشگاهها در حل مشکل اشتغال کشور بهره گرفته شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، دکتر محمد مهدی فاتح در جشن دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه اظهار کرد: اگر چرخ کارآفرینی به گردش درآید و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم می‌توانیم شاهد تحولی بزرگی در اشتغال کشور باشیم.

وی از دانشگاه به مثابه یکی از مهمترین ظرفیت‌های موجود در کشور نام برد و افزود: با ظرفیت‌های مطلوبی که در دانشگاه‌ها وجود دارد کافی است از مرحله پژوهش‌محور وارد فضای کار آفرینی شویم.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با کارآفرین شدن دانشگاه، ارتباط بین صنعت و جامعه تقویت و باعث افزایش درآمد دانشگاه می‌شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با تولید شغل جدید می‌توانیم اشتغال فراگیر را در دانشگاه ایجاد و در کنار فناوری به تولید مهارت بپردازیم.

دکتر فاتح بر لزوم ایجاد روحیه خود باوری، بهره‌مندی از سرمایه‌های موجود در دانشگاه و تقویت فضای کارآفرینی تاکید کرد و افزود: باید به‌گونه‌ای عمل شود که در کشور شاهد وجود فارغ التحصیل  بیکار نباشیم.

وی با اشاره به ضرورت خدمات‌دهی کیفی به دانشجویان خطاب به آنان گفت: دانشگاه با وجود هیات امنا، هیات ممیزه و هیات جذبی مستقل از توانمندی‌های ارزشمندی برخوردار است و وظیفه ما به عنوان مسئولین در دانشگاه خدمت به شما دانشجویان است.

این استاد دانشگاه با اشاره به امکانات موجود در دانشگاه شاهرود از توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی این دانشگاه خبر داد وافزود: دانشگاه صنعتی شاهرود در سال‌های اخیر در خصوص تجهیز هرچه بهتر آزمایشگاه‌ها تلاش کرده و مفتخریم که در حال حاضر عضو شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران و عضو شبکه آزمایشگاه‌های فناوری راهبردی کشور هستیم.

وی با اذعان به اینکه سرانه فضای آموزشی در دانشگاه نزدیک به استاندارد است ادامه داد: قرارگیری دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع برترین دانشگاه‌های جهان یکی از افتخارات این دانشگاه است.

فاتح با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود در سال ۹۶ به همراه ۵۳ دانشگاه دیگر در جمع مؤثرترین دانشگاههای جهان قرار گرفته خاطرنشان کرد: دانشگاه شاهرود علاوه بر توفیق در درج مقالات دانشگاه در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی و کسب عنوان دانشمند یک درصد برتر دنیا توسط عضو هیات علمی این دانشگاه خوشبختانه دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: به استناد سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشگاه در کنار 10 دانشگاه دیگر برای اولین بار در رتبه‌بندی تایمز حضور یافته و در لیست برترین دانشگاه های کشور قرار گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید