خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: از سال گذشته تاکنون هشت ایده این مرکز به مرحله تجاری سازی رسیده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، حسین شیرکانی در جمع خبرنگاران افزود: ایده های یاد شده در زمینه های مختلفی از جمله فناوری اطلاعات، کشاورزی، زیست فناوری، فنی و مهندسی و علوم انسانی است.
وی ادامه داد: مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس از سال گذشته با هدف حمایت از ایده های نوآورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها راه اندازی شده است.
شیرکانی اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 هسته نوآور در این مرکز پذیرش شده که از مجموع آنها هشت ایده به مرحله تجاری سازی رسیده است.
وی یادآور شد: دانشجویان ممکن است در زمینه های مختلف برای آینده شغلی خود ایده‌هایی را در سر داشته باشند که به تنهایی قادر به انجام آن نباشند و یا با مسیر حرکت در این زمینه آشنایی ندارند.
شیرکانی ادامه داد: در چنین شرایطی دانشجویان با دریافت آموزش و مشاوره‌های لازم می توانند تیم کاری خود را تشکیل و با حمایت مرکز کارآفرینی و نوآوری شروع به تولید محصول و تجاری سازی آن کنند.
وی بیان کرد: حمایت های این مرکز شامل حمایت مالی، خدمات اداری و پشتیبانی، کارگاهی و آزمایشگاهی، مشاوره ای، اطلاع رسانی، تبلیغات و نمایشگاهی است.
دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته کارشناسی، 48 رشته کارشناسی ارشد و 13 رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کار آفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کار آفرین انتخاب شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید