خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر بخش ایده‌پردازی دریایی جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» از ارایه ایده‌های برتر جشنواره در حضور سرمایه‌گذاران خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، ناخدا دوم مجید یوسفی دبیر بخش ایده‌ پردازی دریایی چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» با اشاره به اینکه بخش ایده‌بازار در دو گروه دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۱۵۰ ایده در بخش دانشجویی به دبیرخانه ارسال شده است که به لحاظ فناوری از سطح بالایی برخوردارند؛ علاوه بر آن ۱۰۰ ایده نیز در بخش دانش‌آموزی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

یوسفی در ادامه با اشاره به ارتقا کمی و کیفی ایده‎های ارائه شده به این دوره از جشنواره، ادامه داد: ایده‌های ارسال شده در داوری اولیه بر اساس ملاک‌هایی مانند نو بودن، کاربردی بودن و دریامحوری، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سپس برگزیدگان به بخش اصلی جشنواره راه می‌یابند.

دبیر بخش ایده‌ پردازی دریایی چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت تصریح کرد: ایده‌پردازان راه‌یافته به بخش اصلی جشنواره، هر کدام ۲ دقیقه فرصت دارند ایده خود را تشریح کنند و در نهایت از هر دو گروه دانش‌آموزی و دانشجویی ۱۰ ایده در داوری دوم انتخاب می‌شوند که از همگی آنها تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: در گام بعدی، صاحبان ایده‌های برتر مرحلۀ دوم داوری، هر کدام ۷ دقیقه فرصت دارند در حضور داوران و سرمایه‌گذاران، ایده خود را تبیین و تشریح کنند تا در نهایت سه ایده برتر بخش ایده‌بازار دریایی انتخاب شود.

یوسفی با اشاره به لزوم حمایت از ایده‌های برتر جشنواره برای تبدیل شدن به محصولی کاربردی در راستای رفع نیازهای موجود، تصریح کرد: تلاش بر این است که در حین برگزاری بخش ایده‌بازار، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشته باشند تا ارتباط مناسبی بین ایده‌پردازان و صاحبان سرمایه برقرار شود و هر دو از پتانسیل و ظرفیت‌های طرف مقابل آگاه شوند.

وی گفت: دبیرخانۀ بخش ایده‌بازار چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، در مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر وابسته به پارک علم‌وفناوری استان مازندران و دانشگاه علوم‌پزشکی استان مستقر است.

چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» در بخش‌های «جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی»، «مسابقات ربات‌های زیردریایی(ROV) »، «مسابقات شناورهای هوشمند (RSV) «، «مسابقه ملی ایده‌ پردازی دریایی»، «طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور»، «جشنواره دانش‌آموزی دریا»، «نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور»، «رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی» و «رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر» به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، یکم الی سوم آبان‌ماه اول تا سوم آبان‌ماه در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت mitc.isti.ir مراجعه کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید