خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تالار چند منظوره جهانگردی و ایرانگردی با حضور معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور به بهر ه برداری رسید.

این تالار در 2 بخش سنتی و سالن برگزاری مراسم ، جشن ها و کنسرت ها با 1700 نفر گنجایش در مجموعه هتل جهانگردی زاهدان افتتاح شد که برای 90 نفر هم شغل ایجاد شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جمشید تقی زاده در حاشیه افتتاح این تالار گفت : سامانه ای برای فرزندان بازنشسته راه اندازی شده است که طبق آن شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشور ملزم به استخدام فرزندان بازنشسته هستند.
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور افزود : برای ایجاد اشتغال های خانگی پس از بازنشستگی نیز این وزارتخانه و همچنین صندوق بازنشستگی کشور تسهیلات ویژه ای از جمله اختصاص وام های کم بهره را ارائه خواهد کرد.
محبی استاندار سیستان و بلوچستان هم با توجه به ظرفیت های ویژه این استان برای کارآفرینی از مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور خواست در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند.
تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در ادامه سفر خود به زاهدان در نشستی با مسئولان کانون های بازنشستگی این استان دیدار کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید