خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان از اشتغالزایی برای 900 نفر در روستاهای این استان در نیمه نخست امسال، با پرداخت 385 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، یوسف پورواجد روز پنجشنبه در نشست با کارکنان صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت: صندوق کارآفرینی امید برای نخستین بار به طرح های اشتغال در روستاهای گیلان تسهیلات پرداخت می کند و مورد استقبال روستائیان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: طرح های بوم گردی، دامداری، زنبورداری، پرورش مرغ بومی، باغداری، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی توسط دریافت کنندگان تسهیلات در روستاها اجرا شده و بیشترین دریافت تسهیلات در شهرستان های رودبار، آستانه اشرفیه، آستارا، املش و ماسال بوده است.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان در سال جاری، 42 میلیارد ریال نیز برای توسعه اشتغال و کسب و کار صاحبان مشاغل پرداخت کرده و بیشترین تسهیلات با توجه به دستور استاندار گیلان، به طرح های بوم گردی اختصاص یافته است.
پور واجد ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان پیشرو حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان، با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، بوم گردی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت از تولیدات داخلی با رویکرد کارآفرینی حمایت می کند.
معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان یادآور شد: سال گذشته با پرداخت 434 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات، برای حدود سه هزار نفر در استان شغل ایجاد شد و آستارا در جذب اعتبار اشتغال، رتبه نخست گیلان را کسب کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید