خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده انجمن‌های کارآفرینی و محیط زیستی در دانشگاه پیام نور فعال می‌شود.

 

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد امین ناجی در جلسه هماندیشی با دبیران انجمنهای علمی و تشکلهای دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استانهای پرتلاش و پرنشاط فرهنگی سیاسی و اجتماعی است و در  همین راستا با تقاضای تاسیس دو انجمن اسلامی در مرکز بوشهر و برازجان موافق و مجوز آنها صادر شد.

ویبا اشاره به مشکلات اجرای برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نورگفت: دانشگاه وظیفه حمایت از تمام مشکلات  را دارد  ولی خود دانشجویان باید برای حل مشکلات فعال باشند.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به بودجه بندی دقیق دانشگاه برای فعالیتهای فرهنگی افزود: بودجه بندی فرهنگی به دقت انجام و سهم هربرنامه دقیق مشخص شده است.

ناجی با اشاره به اختصاص بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: درحال  تفکیک بودجه فرهنگی از بودجه کلی هر استان هستیم که حتی تاریخ پرداخت ماهانه آن با تاریخ بودجه کلی هراستان فرق کند که امیدواریم بتوانیم  این مهم جامعه عمل بپوشاندن و بودجه فرهنگی درمسیر اصلی خودش هزینه شود.

 وی با اشاره به دو مشکل اصلی کشور درخصوص کارآفرینی و محیط زیست گفت: دستور تشکیل دو انجمن کارآفرینی و محیط زیست به مراکز دانشگاه پیام نور ارسال شده است.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نوربا بیان اینکه از این به بعد کارآفرینی موضوع مشترک فرهنگی و پژوهشی این دانشگاه است افزود: معاونت پژوهشی به این نتیجه رسیدهکه برای تقویت جایگاه کارآفرینی دانشگاه باید از نیروی فرهنگی و دانشجویان فعال دراین حوزه کمک بگیرد و امیدوریم بتوانیم از بخش پژوهشی برای این موضوع بودجه بگیریم.

ناجی درخصوص حمایت از نشریات دانشجویی  نیز گفت:در شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شدهکه برای هرنشریه دانشجویی بین پنج تا شش صفحه درسه نوبت و حداکثر 50 نسخه تکثیر شود و مشکلات دانشجوها دراین زمینه حل می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید