خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر ستاد خیران آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات :توجه ویژه به طرح های کارآفرینی و کار پژوهشی در دانشگاه ها رويکرد جديد اين ستاد است .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مشاور وزیر و دبیر ستاد خیران آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست هیأت امنا و مجمع بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند گفت: در گذشته بیشترین فعالیتهای بنیاد خیران دانشگاه ها در زمینه ساخت و ساز و طرحهای عمرانی بوده است اما اکنون این بنیاد توجه ویژه ای به طرح های کارآفرینی و کار پژوهشی در دانشگاه هادارد .
عسکریان ابیانه افزود: هم اکنون نزدیک به 20بنیاد از70 بنیاد خیران دانشگاه های کشور، علاوه بر ساخت وساز به فعالیت های جدید روی آوردند .
وی گفت: خوشبختانه امسال این امکان برای ستاد خیرین آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برقرار شده است که می تواند از اعتبارات استانی با تأیید استاندار و شورای برنامه ریزی استانها، بهره مند شود تا بتواند در کنار خیران در طرح های عمرانی و کارآفرینی دانشگاه ها و مؤسسات عالی همکاری کند.
 دبیر ستاد خیران آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به وظایف اين ستاد اشاره کرد وافزود : 6راهبرد برای ستاد خیران وزارت علوم در نظر گرفته شده که شامل کمک به ایجاد بنیادهای نیکوکاری و گسترش بنیادهای موجود در دانشگاه ها، رفع مشکلات و موانع قانونی احداث طرحها، ارتباط با بنیادها و نهادهای بین المللی، گسترش فعالیتهای بنیادها  از ساخت و سازها به سایر فعالیتها، کمک به ایجاد شرکت های دانش بنیان و نگهداری اماکن آموزشی و پژوهشی و ایجاد بستر و محیطی امن برای سرمایه گذاری در پژوهش های مشارکتی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید