خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 800 کارآفرین زن در عرصه تولید کشور فعالیت دارند که نقش آنان در این خصوص اساسی است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، پریچهر سلطانی در نشست توانمندسازی زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: بیشترین آمار ثبت شده زن کار آفرین متعلق به استانهای خراسان رضوی و اصفهان است و 16 نفر نیز در استان قزوین در تولید مشغول فعالیت هستند.
سلطانی گفت: به نظر می رسد با توجه به مصوبات شورای توسعه تعاون زنان استان قزوین و تسهیلات اختصاصی برای بانوان کارآفرین در این استان، در 6 ماهه دوم سال جاری این استان جزو سه استان برتر اشتغال زنان و کار آفرینی در حوزه شهرک های صنعتی در کشور باشد.
مشاور امور بانوان و خانواده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تمام زنان کارآفرین می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی در سراسر کشور با پرداخت 5 درصد مبلغ زمین در مرحله اول و مابقی با پرداخت اقساطی 60 ماهه در شهرک های صنعتی صاحب زمین شده و به فعالییت تولیدی خود بپردازند.
وی افزود: تمام کارآفرینان زن با مکاتبه با بخش امور زنان شهرک صنعتی می توانند در اسرع وقت خواستار رسیدگی مشکل خود شوند.
مشاور امور بانوان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، معرفی بانوان کارآفرین به جامعه را موجب افزایش انگیزه فعالیت و پویایی آنان ذکر کرد وگفت: زنان کارآفرین ایران در بیشتر عرصه های کارآفرینی حضور موثر دارند ولی کمتر معرفی شده اند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تمام مشکلات زنان کارآفرین با بازنگری در قانون از طریق مجلس شورای اسلامی به زودی رفع خواهد شد.
سلطانی با اشاره به نقش زنان دراقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی گفت:امیدواریم در در عرصه مدیریتی ن یز عدالت جنسیتی لحاظ شده و زنان هم باید سهم 30 درصدی خود را در بدنه مدیریتی کشور به دست آورند که با توجه به موقعیت خوب ایجاد شده در دولت تدبیر و امید، استان قزوین به عنوان یکی از استان های سرآمد در این عرصه شناخته میشود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این نشست خاطر نشان کرد: تمام سیاست های دولت در استان در جهت ارتقای جایگاه زنان در عرصه کسب و کار و ترویج و هماهنگی بخش خصوصی با زنان کارآفرین به خوبی اجرا شده است و می توان گفت استان قزوین یکی از موفق ترین استان های کشور در این عرصه بوده است.


معصومه مرادیان گفت: آموزش رایگان و شناسایی بانوان کار آفرین و وارد شدن زنان در عرصه های مختلف کار آفرینی از اهداف شورای توسعه تعاون زنان در صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در استان قزوین است.
وی افزود: با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و معافیت از وجوه زیر ساختی ، استان قزوین در حوزه رشد زنان کار آفرین با رشد پنج پله ای به رتبه چهارم ارتقا یافته است.


۲۶۰ بانوی کارآفرین در استان قزوین شناسایی شده است
به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این جلسه با اشاره به تعداد بانوان کارآفرین استان گفت: تاکنون اطلاعات ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی به ثبت رسیده که در استان قزوین فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۳ واحد تولیدی و طرح صنعتی بانوان کارآفرین در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر شده اند که از این تعداد ۱۵ واحد تولیدی با دریافت پروانه بهره برداری مشغول به فعالیت هستند و مابقی در مرحله تخصیص زمین و ساخت و ساز قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از ارائه تسهیلات حمایتی و وپژه برای  استقرار بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی خبر داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید