خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین هرمزگان گفت: چراغ کسب و کار بخش خصوصی و کارآفرینان در هرمزگان باید روشن باشد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالرضا نادری پور صبح دیروز در صبحانه کاری خانه مدیران کارآفرین هرمزگان با معاونان تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: عمر خانه مدیران کارآفرین هرمزگان به ۳ سال از زمان ثبت در وزارت کشور می گذرد و حدود 20 درصد از کارآفرینان مطرح استان هرمزگان عضو این خانه هستند.

نادری پور ادامه داد: چراغ کسب و کار بخش خصوصی و کارآفرینان باید روشن باشد و خیلی دیر در کشور به این نتیجه رسیده ایم که همه سازمان های دولتی باید نگاه متفاوتی به بخش خصوصی داشته باشند.

وی افزود: یکی از چالش های کارآفرینان در حوزه بیمه تأمین اجتماعی است که عمده این مشکلات به دلیل عدم آگاهی کار آفرین در حوزه بیمه ای است.

نادری پور اظهارداشت: آنچه خواسته اصلی کارآفرینان و بخش خصوصی است همراهی و حل مشکلات توسط سازمانها و ادارات دولتی ست. در برهه کنونی کشور رونق کسب و کارها به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

در این نشست معاون بیمه تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی، اصلی ترین بیمه که تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد و از این رو سازمان تأمین اجتماعی با طیف گسترده ای از مخاطب روبرو است.

جواد جافری ادامه داد: حدود ۳۳ هزار و ۹۲۲ کارگاه فعال یا همان واحدهای صنفی داری کد در استان هرمزگان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده که هزار و ۸۶  میلیارد تومان تامین اجتماعی از این کارگاه های دولتی و غیر دولتی مطالبات دارد که پرداخت نشده است.

وی در ادامه افزود: ۸۶۱ هزار و ۵۶۰ نفر بیمه شده اصلی و تبعی داریم که به آنها خدمات داده می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تحریم ها باعث بوجود آمدن چالش هایی در برخی کارگاه شده و آنها را دچار بحران کرده، تصریح کرد: حدود ۶۰۵  کارگاه در هرمزگان در نیمه اول امسال دچار بحران شده اند که نتوانستند حق بیمه پرسنل رو پرداخت کنند سازمان تأمین اجتماعی‌اش حداقل کاری که کرده بیمه درمان آنها را رد کرده است تا حداقل بتوانند از دفترچه بیمه در این مدت استفاده کنند.

در ادامه این نشست کارشناس حقوق بیمه ای و بازرس بیمه به سئوالات مطرح شده توسط کارآفرینان پاسخ داد. در مورد به کارگیری کارگران ساختمانی عنوان شد: بهتر است از گارکران ساختمانی که دارای کارت فعالیت هستند استفاده کرده تا در مواقع بروز حادثه دچار مشکل بیمه و درمان آنها نشوند.

یکی از مدیران کارآفرین دیگر نیز به مشکل خود در خصوص کارگری که به صورت پاره وقت برای آنها کار می کرده و زیر مجموعه شرکت آنها نبود و دچار حادثه شد و از شرکت آنها خسارت خواسته در صورتی که زیر مجموعه شرکت آنها نبوده، در این زمینه نیز کارشناس بیمه راه حل ها و قوانین مربوط به آن را برای این کارآفرین یاد آور شد.

 در پایان نشست تصویب شد که جلسه ای با حضور مدیران کارآفرین و نمایندگان و کارشناسان بیمه به منظور آشنایی و شناخت قوانین مربوط به بیمه برگزار شود که این کارآفرینان براحتی بتوانند مشکلات پیرامون کار خود را حل کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید