خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان بانک‌های عامل همکاری و مشارکت لازم را با طرح‌های تولیدی و کارآفرینی داشته و در این زمینه یاریگر ما باشند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهمن حسین‌زاده در آیین تکریم و معارفه روسای بانک ملی شعب استان اردبیل اظهار داشت: تعامل و هماهنگی بانک ملی با سرمایه‌گذاران قابل تحسین بوده و در جریان  فاینانس داخلی برای راه‌آهن اردبیل نقش بسیار مهم ایفا کرده است.

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک در کشور گفت: علاوه بر این مورد چندین طرح مشارکتی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر و آرتاویل‌تایر برای توسعه اشتغال نقش به سزایی داشته است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه ما حافظ و مدافع منافع بانک‌ها در استان هستیم، افزود: مردم اردبیل هیچ وقت خوبی‌ها و نگاه‌های توسعه محورانه مدیر عامل و هیئت مدیره این بانک معتبر را فراموش نخواهند کرد و ما نیز رویدادها و استارتاپ‌های برتر کارآفرینی را در استان حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: اردبیل قطب ایده‌پردازی در حوزه‌های الکترونیکی و آی.تی بوده و جوانان این مرز و بوم سرآمد طرح‌های دانش‌بنیان و نیازمند حمایت مالی در عرصه‌های مختلف هستند.

حسین‌زاده خواستار افزایش اختیارات مالی شعب بانک ملی در استان شد و بیان کرد: از مسئولان ارشد این بانک دولتی انتظار می‌رود اختیارات مالی استان اردبیل را با تفویض به شعب افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت بانک های استان از طرح‌های کارآفرینی اظهار کرد: انتظار می‌رود در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان بانک‌های عامل همکاری و مشارکت لازم را با طرح‌های تولیدی و کارآفرینی داشته و در این زمینه یاریگر ما باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید