خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با حمایت های صورت گرفته این استان به قطب ایده پردازی در حوزه‌های الکترونیکی و IT تبدیل شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، بهمن حسین زاده در آیین تکریم و معارفه روسای یکی از بانک های دولتی استان اضافه کرد: جوانان استان اردبیل سرآمد طرح های دانش بنیان هستند.

وی با بیان اینکه توسعه این مهم نیازمند حمایت مالی در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: بانک ها در این حوزه می توانند ضمن مشارکت های سازنده، حمایت های لازم را از ایده های نو جوانان به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری دولت در زمینه توسعه طرح های دانش بنیان و حوزه‌های الکترونیکی و IT تاکید کرد که براین اساس رویدادها و استارتاپ های برتر کارآفرینی در استان حمایت می شوند.

وی در عین حال خواستار توسعه سرمایه گذاری بانک ها در این زمینه شد و بیان داشت: بانک ها باید در راستای رسالت خود گام های اساسی و تاریخی برای توسعه استان اردبیل بردارند.

حسین زاده با یادآوری اینکه مجموعه مدیریتی اردبیل نیز حافظ و مدافع منافع بانک ها در استان است، یادآور شد: تعامل و هماهنگی بانک ها در این استان با سرمایه گذاران قابل توجه و همواره در حال رشد است.

وی در عین حال از مسولان ارشد بانک های دولتی خواست که اختیارات مالی استان اردبیل را با تفویض به شعب افزایش دهند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید