خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد استارتاپی اسلامی _قرآنی طلوع برکت با برتری سه گروه از ایده هایی در حوزه کسب و کار های دینی به کار خود پایان داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، رویداد استارتاپی اسلامی _قرآنی طلوع برکت از سوی مرکز رشد واحد های فناوری هنرهای قرآنی سازمان جهاددانشگاهی برگزار شد.

این رویداد با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا در حوزه اسلامی_قرآنی  از سوی مرکز رشد واحد های فناور و هنرهای قرآنی در طول سه روز برپا شد.

در این رویداد سه روزه کارآفرینان جوان با حضور در فضایی شبیه سازی شده به محیط واقعی و با مشارکت گروهی با بوم کسب و کار، طرح کسب و کار، طراحی و توسعه محصول، صنایع خلاق و فرهنگی، گرافیک، فنی و برنامه نویسی، بازاریابی،تامین مالی، اصول و فنون مذاکره ، حل مساله،فن بیان و فن ارائه آشنا شدند.

در این رویداد  مصطفی حسین‌پور، دبیر اجرایی استارت آپ اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: استارتاپ ویکندی است که با زمینه اسلامی وقرآنی فعالیت میکند که دانشجویان در این استارتاپ ها از طریق ثبت نام در سایت شرکت می کنند.

وی با اشاره به رویکردهای این استارتاپ افزود:  گردشگری،هنرهای تجسمی،معماری دکوراسیون ،اسباب بازی و بازی های رایانه ای سلامت و محصولات حلال و تولید محتوای چند رسانه ای واپلیکیشن و بانکداری اسلامی محورهای استارتاپ این بوده است.

حسین پور ادامه داد افراد شرکت کننده با ایده ای متفاوت در این استارتاپ شرکت میکنند و از بین این ایده ها با کمک مشاوران 11 ایده برتر در روز اول انتخاب شد و از بین همان 11 ایده تیم سازی اتفاق می افتد و بر روی عملیاتی کردن ایده های خود تمرکز می کنند.

بدین صورت در روز اختتامیه که پنجشنبه 26مهر ماه برگزار شد گروه های برتر این استارتاپ به ترتیب شانتاژادبی،نبات و صندوق قرض الحسنه صفر بوده اند.

نحوه کسب درآمد از ایده و طرح، چگونگی تأمین بودجه اولیه ساخت محصول، تأثیر فرهنگی محصول بر جامعه، نحوه شناخت بازار، چگونگی رقابت با رقبا و برتری‌های طرح نسبت به طرح‌های مشابه از مهم‌ترین پرسش هایی بود که داوران از شرکت کنندگان سؤال کردند.

در بخش پایانی رحیم خاکی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی از بهبود سطح ایده‌ها و ارائه طرح‌ها خبر داد و گفت: انتظار داریم رویداد به رویداد ایده‌های بهتری ارائه شود.

وی بر لزوم ایجاد تغییراتی در تکنیک‌های کاری استارتاپ‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: سخنرانی‌های غیرضروری باید حذف و فرصت بیشتری برای آموزش و تجربه عملی کارها در اختیار گروه‌ها قرار داده شود.

خاکی در ادامه گفت: علاوه بر سه گروهی که در این استارتاپ به عنوان گروه‌های برتر انتخاب می‌شوند مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با هدف دادن فرصتی بیشتر به جوانان خلاق و ایده پرداز از اعضای همه گروه ها برای حضور در مرکز شد و ارزیابی مجدد دعوت خواهدکرد تا یک شانس دوباره برای تبدیل ایده به محصول را داشته باشند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید