خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یعقوب امیری کارآفرین شیرین‌پز شهرکردی می‌گوید: افزایش قیمت مواد اولیه کیک و شیرینی کام همه ما را تلخ کرده است و به سختی می‌توانیم مواد اولیه را تأمین کنیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، کسب و کارهای کوچک راهکاری است که می‌تواند در شرایط وجود بیکاری در جامعه، تاثیر مهمی بر کاهش بیکاری و تولید ثروت و درآمد داشته باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک در کشورهایی که اجرا شده نقش مهمی در رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی آن‌ها داشته و منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر، کاهش بیکاری، افزایش ثروت و در نتیجه کاهش فقر، هدایت تعداد بیشتری از جوانان به سمت خود اشتغالی و تقویت روحیه خود اتکایی آنها شده است. یکی از کسب و کارهای خرد اما پُر رونق شیرینی پزی است و شیرینی در صنعت شیرینی پزی دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بسیاری از افراد به پخت انواع شیرینی‌ها، کیک‌ها و کلوچه‌ها علاقمند هستند، علاقه‌ای که می‌تواند علاوه بر آنکه کام دیگران را شیرین کند یک درآمد پایدار شیرین را نیز به همراه داشته باشد و امروز کارگاه‌های کلوچه پزی در سطح شهر با رویکرد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رو به گسترش هستند. صاحبان این کارگاه‌ها انواع کیک‌ها را در همان کارگاه پخته و به فروش می‌رسانند.

یعقوب امیری پاسدار بازنشسته‌ شهرکردی که امروز برای ایجاد اشتغال جوانان و پیروی از منویات مقاوم معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی کارآفرین شده است و کارگاه کیک و کلوچه و شیرینی‌پزی را راه‌اندازی کرده است.

آقای امیری از کارش راضی است و می‌گوید: یک کارگاه کلوچه پزی محصولات مختلفی را می‌تواند تولید کند و روال کار به این صورت است که در همان کارگاه نیز به فروش رفته و به دست مصرف کننده می‌رسد.

این کارآفرین درباره اشتغالزایی در عرصه شیرینی پزی می‌گوید: بعد از بازنشستگی مدتی را در یک کارگاه شیرینی پزی شاگرد بودم و بعد از یاد گرفتن فوت و فن کار تصمیم گرفتم کارگاهی را راه‌اندازی کنم و زمینه اشتغال جوانان دیگر و فرزندان خودم را ایجاد کنم.

وی با اشاره به مشکلات کاریشان گفت: با شرایط اقتصادی امروز شاید کمتر کسی به فکر کارافرینی و ایجاد شغل برای دیگران باشد، ما هم خودمان مواد اولیه که خریداری می‌کنیم نسبت به گذشته قیمت‌ها چند برابر شده است.

امیری ادامه داد: ما در کارگاه برای پخت شیرینی از هیچ مواد افزودنی و اسانس استفاده نمی‌کنیم چون تمامی اسانس‌ها سرطان زا و مضرر هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید