خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت:پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با مشارکت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، احد حاجی‌بلند با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با هدف تبیین رویداد ملی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه و فرهنگ‌سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال در تبریز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افزود: رویداد اصلی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه در 6 محور وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این پیش رویداد اصول و مقدمات استارتاپ و نحوه طراحی و ارائه ایده در حوزه تولید محتوای دیجیتال و مسائل و مشکلات مربوط به حوضه آبریز دریاچه ارومیه به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار کرد: دکتر فاریابی از اساتید توانمند در حوزه استارتاپ و کارآفرینی و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان سخنران در این پیش رویداد حضور خواهد داشت.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می‌توانند تا 15 آبان ماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir و یا در سایت www.evand.com  ثبت نام کنند.

حاجی‌بلند گفت: رویداد اصلی استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها در ارومیه برگزار می‌شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید