خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری از سی ام مهر در کیش آغاز شده است و فعالان اقتصادی این عرصه‌ها در کیش حضور یافتند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمد جعفر حسینی شیرازی دارای مدرک دکترای اقتصاد و دکترای مهندسی پزشکی در حوزه بیومکانیک یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه است و با ساخت 103 کارخانه تولید تجهیزات پزشکی با سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 5 هزار نفر کارآفرین برتر کشور است.
او موفق شده است در طول 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در این عرصه موفقیت های بین المللی نیز بدست آورد.
نشان علمی ارسطو و دریافت تاج زرین اتحادیه اروپا برای ساخت صدمین کارخانه تجهیزات پزشکی نمونه هایی از افتخارات دکتر محمد جعفر حسینی شیرازی است.
این کارآفرین برتر کشورمان گفت: بیشترین کارخانه ها را در کردستان ساخته است و به علت نیاز به توسعه صنعت سلامت ، استان های  فارس و هرمزگان دو منطقه هدف برای ساخت بیشتر کارخانه  هستند.
محمد جعفر حسینی شیرازی در کیش هم دو کارخانه تولید تجهیزات یک بار مصرف ساخته است.
وی از ساخت دو کارخانه دیگر تا چند ماه آینده در کیش خبر داد و گفت: کارخانه تولید سه راهی آنژوکت و کارخانه تولید نخ جراحی هم به زودی در کیش راه اندازی می شود.
رضا پدیدار رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران در این نمایشگاه از توجه بشتر دولت به طرح های حوزه سلامت و ایجاد زیر ساختهای این صنعت سخن گفت و تاکید کرد: ابتدا باید زیر ساختها اجرای طرح های حوزه سلامت فراهم باشد در غیر اینصورت برخی از بودجه طرحها به ایجاد زیر ساختها اختصاص می یابد و به علت کمبود بودجه طرح های حوزه سلامت متوقف می شود.
رضا پدیدار گفت: در حال حاضر بیش از 26 هزار طرح نیمه کاره در حوزه سلامت نیمه تمام باقی مانده است .
محمد جعفر حسینی شیرازی در خصوص بازده سرمایه در صنعت سلامت گفت: بر اساس استاندار جهانی اگر سرمایه ای ظرف مدت 5 تا 6 سال به سرمایه گذار برگردد نشان از موفقیت طرح دارد اما در حوزه سلامت سرمایه گذار می تواند ظرف مدت 2 تا 3 سال سرمایه اولیه خود را بدست آورد.
این کار آفرین برتر کشور در افغانستان و عراق نیز کارخانه ساخته است و قرار است در آفریقا وامریکای لاتین هم کارخانه تاسیس کند.
شرکت نیامش با 12 عضو فعال و متخصص به مدیریت دکتر محمد جعفر حسینی شیرازی کار خود را از 35 سال پیش آغاز کرده است و با ساخت 103 کارخانه تولید تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در ایران و جهان سومین شرکت فعال دنیا پس از آلمان و اتریش است.    
به گفته آقای حسینی سرمایه گذاران علاقمند می توانند با سرمایه گذاری 500 میلیون تومانی به بالا دارای کارخانه ای  مولد شوند که علاوه بر اشتغال زایی در اقتصاد پویای صنعت سلامت هم تاثیرگذار خواهند بود.
این کارآفرین برتر کشورمان با سرمایه ای معادل حقوق یک کارگر ، سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرد.
آلمان سالانه از صنعت سلامت و تجهیزات پزشکی 46 میلیارد یورو درآمد دارد و کشورمان می تواند با بهره گیری از سرمایه های سرگردان به قطب صادرات پزشکی خاورمیانه تبدیل شود .
در حال حاضر 30 درصد از تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود و امکان تولید 70 درصد باقی مانده نیز با حمایت از تلاشگران عرصه سلامت امکان پذیر است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید